Consum
În prezent, toți marii producători auto caută să te convingă că nu mai este o mare diferență între consumul unui diesel și cel al unui benzinar. Citroen nu face excepție. Francezii au mare încredere în C4 Cactus și în faptul că, fiind o mașină ușoră, poate garanta un consum relativ redus.
În mediul extraurban, consumul real al mașinii s-a învârtit între 6 și 6.5 litri la 100 de kilometri, o valoare foarte bună, obținută chiar și cu unele accelerări susținute. În mediul urban, valorile au mai crescut și au oscilat între 8.5 și 9 litri/100 de kilometri. Valoarea a fost influențată de un sistem start-stop destul de insistent, care vine însă și cu o vibrație ușor sâcâitoare la fiecare repornire.
Jumătate din rezervorul de 50 de litri a fost suficient pentru a parcurge aproape 400 de kilometri, dintre care 100 au fost înregistrați în mediul urban. O valoare bună pentru un motor pe benzină.
În fișa tehnică, Citroen C4 Cactus promite un consum mixt de 4.9 litri/100 de kilometri. Consumul anunțat de francezi este mai mic decât valorile promise de SUV-uri subcompacte precum Hyundai Kona, Kia Stonic, Renault Captur, Volkswagen T-Roc sau Suzuki Vitara. Până și Dacia Sandero Stepway consumă ușor mai mult, chiar dacă are un motor de numai 0.9 litri. Opel Crossland X și Seat Arona se opresc tot la 4.9 litri, în vreme ce fratele de concern Peugeot 2008 promite doar 4.4 litri/100 de kilometri, fix cu același motor de 1.2 litri.
Un design reusit, am vazut una alba pe strada si am intors capul dupa ea ... Si un pret foarte bun pentru clasa ei! Spre deosebire de alte marci care incearca sa faca bani sa isi plateasca amenzile ...