Tehnologie
Nici pe frontul tehnologiilor moderne nu stăm rău. Avem de-a face cu un ecran de 12 inch, care domină planșa de bord. Vei găsi cel mai nou sistem multimedia al celor de la Cupra. Acesta este bazat pe sistemul Volkswagen, dar este mai bine organizat și arata mult mai modern.
Ai la dispoziție mai multe pictograme care îți permit să reglezi ordinea afișării informațiilor pe ecran, dar și un alt meniu, simplificat, pentru un acces mai facil.
În spatele volanului vei mai găsi un ecran, de 12 inch, care ține loc de instrumentar de bord. Acesta are mai multe moduri de afișare a informației și dispune de animații fluide atunci când treci prin fiecare.
Tot la capitolul tehnologie putem include și conectivitatea Android Auto și Apple CarPlay fără fir, care te va scuti de o mulțime de bătăi de cap. Modelul testat de noi a avut și sistemul audio opțional Beats, care se descurcă decent, dar nu urcă la același nivel cu sistemele Harman/Kardon, cel puțin pentru moment.
Alte tehnologii, poate chiar mai utile, ar fi farurile adaptive Full-LED care vin în dotarea standard și funcționează foarte bine pe timp de noapte, logo-ul Cupra proiectat pe asfalt pentru a te asigura că nu calci în ceva suspect înainte de a urca la bordul mașinii, zona de încărcare wireless a telefonului, dar și animațiile făcute de stopurile mașinii la deschiderea ei.
Mda... Total neinteresant brand. Cu un spate copiat după Porsche Cayenne coupe 2019 și o parte frontală comună, fără să rupă gură târgului, cu un ecran proțăpit în mijlocul bordului, fără pic de inspirație, este departe de ceea ce oferă diviziile de competiții sau premium ale altor firme. Desigur, sunt subiectiv, dar mi se pare insipid dintoate punctele de veder. Și, în final, care este prețul? 52.600 cât ziceți că este prețul minim, sau 46.210 cum este trecut în tabelul cu detalii? Nu de alta, dar la banii ăștia mai pui 6-7000 și te orientezi spre un XC 60 Recharge, care este cu totul altceva.