Tehnologie
Spuneam ceva mai sus că instrumentarul de bord digital și sistemul multimedia au o grafică proprie, dar nu am dat mai multe detalii. O voi face acum.
Așadar, șoferul are în față un display de 10.25 inch pe care sunt afișate toate informațiile necesare pentru condus. Grafica instrumentarului digital de bord poate fi modificată cu ajutorul butonului de pe volan. Și ai de unde alege. Trebuie să spun că există o mică întârziere la schimbarea graficii, dar informațiile sunt ușor de citit, indiferent de tema aleasă.
Apoi, ne îndreptăm atenția către display-ul central de 12 inch. Vestea bună este că Android Auto și Apple CarPlay sunt standard și wireless, ceea ce înseamnă că îți poți conecta foarte rapid telefonul mobil la sistemul mașinii.
Sistemul în sine este decent, inclusiv din punct de vedere grafic, dar parcă am simțit nevoia unui procesor ceva mai rapid. El integrează și comenzile sistemului de climatizare, preluate de la Golf. Marele lor dezavantaj este că nu sunt iluminate și sunt foarte greu de utilizat pe timpul nopții, mai ales atunci când ești în mișcare.
Hyundai i30 N Performance, sau i30N cum il stie toata lumea, are o singura motorizare, cea de 2.0 litri si 280 CP. Nu am cunostinta nici ca pe alta piata sa aiba motorizarea de 1.4 litri mentionata in articol.