Design

4.5

La fel ca în cazul habitaclului, Cupra Leon este, la bază, un Seat Leon cu o serie de accente sportive. Chiar și așa, la exterior nu vei regăsi nicio siglă a producătorului din Martorell. 

Primești, însă, spoilere cu design sportiv, jante de 18 inch Performance (singura variantă disponibilă), bicolore, încă din standard, ornamente "false" pentru terminațiile sistemului de evacuare, un eleron discret și un difuzor de aer. Farurile LED sunt standard, dar mașina testată de noi a fost echipată cu farurile Matrix LED, care sunt incluse pe lista de dotări opționale. 

În spate, stopurile sunt unite de o bandă LED, iar dedesubt regăsim emblema Cupra și numele diviziei de performanță. 

Mașina din imagini este vopsită în nuanța exterioară Magnetic Tech, dar paleta mai include culori ca Alb (simplu), Alb Nevada, Negru Midnight, Gri Graphene, Magnetic Tech Matt și Roșu Desire.

 

  • Gevi, miercuri, 22.11.2023 08:44

    Hyundai i30 N Performance, sau i30N cum il stie toata lumea, are o singura motorizare, cea de 2.0 litri si 280 CP. Nu am cunostinta nici ca pe alta piata sa aiba motorizarea de 1.4 litri mentionata in articol.

  • Naicul, miercuri, 22.11.2023 09:01

    Il tot comparati cu Hyundai 1.4 140 CP...pai nu mai este demult acevst motor in oferta lor. A fost inlocuit cu 1.5 160 CP.

  • ds, miercuri, 22.11.2023 11:02

    Cupra a fost definita de la inceput ca "cea mai sportiva expresie a marcii Seat", chiar si AM o numeste "compania de performanta". Pai unde-i performanta la 150 cp si 250 Nm? Ca un banal Duster de 1.3 are tot atat si nu e denumit pompos "sportiva"... Nici, macar, la 0-100 km/h nu rupe gura. sau o fi sportiva doar la consum? Incurcate-s caile marketing-ului!

  • @ds, miercuri, 22.11.2023 11:06

    Când vine vorba de sportivitate contează și altele, nu doar puterea. Suspensia, frânele, distribuția greutății.

  • ds, miercuri, 22.11.2023 11:50

    @11.06 Serios? Eu pe vechea mașină, un 2.0 hdi, aveam suspensie sport. Asta înseamnă că era o sportivă? Haaaaaa, haaaa! Eu zic că " si altele" contează doar în tandem cu un motor potent, sportiv, nu unul care scoate 1-100 în 8.7 sec., adică cu vreo 3 secunde mai puțin decât un Logan 1.0 Altfel, poți să ai și mama suspensiei sport și super-sportive discuri de frână, dacă motorul este leșinat aia nu se cheamă "sportivă". Sau poate crezi că dacă ai volan sport, gata, mașina e sport. Iar dacă citești cu atenție în articol se mai spune că: " Chiar și așa, performanțele lui Cupra Leon (cu această motorizare) îi cam supără pe fanii înrăiți ai mărcii de performanță din Martorell." De unde atâta sportivitate??

  • Trilulilu, miercuri, 22.11.2023 15:01

    Folosesc actuala Octavia, break/combi, manuală cu același motor, fără hibrid. Consum mediu după 46.000km, 6,5km.

  • PMC, miercuri, 22.11.2023 15:49

    Am vrut sa scriu si eu dar ds a scris tot ce voiam sa spun si eu. :) +1ds

  • adrian, miercuri, 22.11.2023 16:06

    radeti voi dar cei de la VAG au o vorba - daca nu pare sportiva pune-i un ornament rosu :) cum asta are ceva ornamente eu spun ca este destul de sportiva :))

  • PMC, vineri, 24.11.2023 13:51

    Gluma-i gluma, dar masina asta e o pacaleala pe banii clientului. E o bataie de joc. Sa spui ca asa ceva e masina sport e o minciuna sfruntata. Ar putea sa le fie rusine alora de la vag...

  • parere, sâmbătă, 02.12.2023 18:05

    Prefer Duster decat asta. Plasticele sunt mai calitative la Dacia.