Calitate / Pret

4.0

În România, Cupra Leon pleacă de la 32.229 de euro cu TVA, adică un preț de pornire cu 6.000 de euro mai mare decât varianta pre-facelift. Mașina noastră de test, cu toate extra opțiunile pe care le are, are un preț de listă de 38.477 de euro.

În echiparea standard primești faruri și stopuri full LED, tehnologia Digital Cockpit, jante de 18 inch, tapițerie din material textil, plus multe altele.

Acum, să comparăm și cu rivalii. Volkswagen Golf 8, cu aceeași motorizare, pornește de la 28.842 de euro, iar Hyundai i30 N-Line, cu motor de 1.5 litri, 140 de cai putere, transmisie automată și sistem mild-hybrid, are un preț de plecare de 23.800 de euro cu TVA. Pentru un Ford Focus ST-Line trebuie să scoți din buzunar cel puțin 30.350 de euro.

  • oricine, joi, 21.11.2024 15:04

    Sufletul la o mașină e dat de motor . Ori dacă ăsta v-a părut anemic să înțeleg că sufletul iberic e cam nașpa ? Ori spaniolii au cucerit un continent prin vitejia conchistadorilor. Dar în afară de preț mi se pare o mașinuță cu un interior, partea din față și spate moderne. Cât despre motor e principalul cal de povară al grupului VAG și mi se pare curios că deabia acum se simte că e astmatic.

  • MarS, joi, 21.11.2024 15:26

    Civic bate orice la aceasta clasa de ICE/Hybrid

  • ds, joi, 21.11.2024 19:35

    Spatele este un amestec de Hyundai i20 și Hyndai Bayon, și ca să fie treaba treabă mai are și evacuări false. Îmi pare o mășină banală și anostă. Nu are nimic care să ma atragă, bine, nici nu am fost fan Seat și derivatele vreodată. Dacă ar fi să aleg, m-aș orienta mai degrabă către fratele Golf 8.

  • Nutu, joi, 21.11.2024 22:17

    Aspect 10 Daca o pornesti ai tendinta sa ii dai foc... detin una de noua din 07.2024 am facut 10000km in 4 luni si toti martorii la.bord aprinsi... dupa primii 200km sa aprins ledul de ulei si am completat 1L. De noua troncane amortizoarele ca la o masina cu 200mii km. Dupa mai multe întrebări la alti detinatori am aflat ca sunt probleme generale, de cand a dat frigul sau aprins si beculetele mai multe in bord, ba nu merge lane asist, ba nu vede semnele de pe strada, ca camera fata nu funcționează ba se blochează ecranul..

  • Andi, joi, 21.11.2024 22:35

    Moleșeala generală care a început, de mai mulți ani, să copleșească Europa, apare si-n motoarele europene. Motoare de 1.0 ( 950 cmc), cu 3 cilindri, de unică folosință, de 1.2, (Duster) ,3 cilindri, 4×4, etc. Am mers puțin cu noul Passat, cu motorul 1.5 etsi, 150cp. Este ok la viteze mici, în oraș, dar dacă accelerezi și vrei să ajungi la viteze de autostradă, începe să țipe de-ți trece chefu' de viteză! Concluzia este: Europa este condusă de băbălăi, de fetițe imature, de verzi și de lgbt, care în numele salvării planetei (!?) vor distrugerea Europei!

  • @Andi, vineri, 22.11.2024 09:12

    Gata, ai tras tu concluzia că suntem conduși de băbăllăi că nu poți tu să te desfășori pe șosea. Hai, mă! Acum, pe bune, 150 cp sunt, totuși,150 și cred că sunt destul de suficienți pentru folosința zilnică. Acum ca tu vrei 3-400 de cp e altceva, găsești o grămadă de modele cu puteri din astea. Găsești și în patru cilindri și în șase și V8 biturbo. Ideea e că trebuie să te cam scobești la protofel. Aaaa, stai, cred că vrei 400 de cai la preț de 100-150, nu? Păi, bă băiatu, dacă vrei adrenalină și liniuțe și ai chef de viteză, de ce nu te duci la vreun club, ceva? Serios vorbesc.

  • DLP, vineri, 22.11.2024 10:29

    Dintre cele 4 "optiuni" mentionate, as merge pe varianta 5, recte Mazda 3. Singurul model ramas cu motoare aspirate, iar modelul 2025 are downsizing doar pe partea de putere la o cilindree de 2,5l. Testati si ne mai auzim....