Calitate / Pret
În România, Cupra Leon pleacă de la 32.229 de euro cu TVA, adică un preț de pornire cu 6.000 de euro mai mare decât varianta pre-facelift. Mașina noastră de test, cu toate extra opțiunile pe care le are, are un preț de listă de 38.477 de euro.
În echiparea standard primești faruri și stopuri full LED, tehnologia Digital Cockpit, jante de 18 inch, tapițerie din material textil, plus multe altele.
Acum, să comparăm și cu rivalii. Volkswagen Golf 8, cu aceeași motorizare, pornește de la 28.842 de euro, iar Hyundai i30 N-Line, cu motor de 1.5 litri, 140 de cai putere, transmisie automată și sistem mild-hybrid, are un preț de plecare de 23.800 de euro cu TVA. Pentru un Ford Focus ST-Line trebuie să scoți din buzunar cel puțin 30.350 de euro.
Sufletul la o mașină e dat de motor . Ori dacă ăsta v-a părut anemic să înțeleg că sufletul iberic e cam nașpa ? Ori spaniolii au cucerit un continent prin vitejia conchistadorilor. Dar în afară de preț mi se pare o mașinuță cu un interior, partea din față și spate moderne. Cât despre motor e principalul cal de povară al grupului VAG și mi se pare curios că deabia acum se simte că e astmatic.