Interior

4.0

Dacă ar fi să numesc un ingredient "hot hatch" în rețeta lui Cupra Leon este poziția de condus. Aceasta este excelentă, cu pedale care sunt aliniate perfect cu volanul și scaunul șoferului. Totodată, scaunul este confortabil, oferă un suport lateral bun și vine cu funcție de încălzire. Volanul se simte foarte bine în mâini, și este teșit în partea de jos. Este un volan sport, îmbrăcat în piele și are și el funcție de încălzire.

Mașina testată de noi a venit echipată cu o tapițerie mixtă, din piele și material textil. Habitaclul este destul de monoton deoarece predomină culoarea neagră. Din fericire mai găsești câteva ornamente arămii, cusături contrastante și sistemul de iluminare ambientală.

În mare parte, interiorul este calitativ, cu multe zone care au material moale. Desigur, cum îi stă bine unei mașini din acest segment, există și multe zone acoperite cu plastic tare, dar în partea de jos a portierelor și a bordului.

Sub fantele de aer centrale regăsești o zonă de încărcare prin inducție pentru telefonul mobil, dar și două prize USB-C. Pe lângă cotieră și torpedou, habitaclul lui Cupra Leon oferă destule spații de depozitare, de dimensiuni decente.

În spate, există destul loc la picioare și cap, chiar și pentru o persoană ca mine, cu o înălțime de 1.85 metri. Portbagajul are un volum decent, de 380 litri. Comparativ, Volkswagen Golf 8 are un portbagaj de 381 litri, deci aproape identic cu cel al lui Cupra Leon. Hyundai i30 N-Line are un portbagaj mai mare, de 395 de litri, iar Ford Focus are și el 392 de litri.

  • oricine, joi, 21.11.2024 15:04

    Sufletul la o mașină e dat de motor . Ori dacă ăsta v-a părut anemic să înțeleg că sufletul iberic e cam nașpa ? Ori spaniolii au cucerit un continent prin vitejia conchistadorilor. Dar în afară de preț mi se pare o mașinuță cu un interior, partea din față și spate moderne. Cât despre motor e principalul cal de povară al grupului VAG și mi se pare curios că deabia acum se simte că e astmatic.

  • MarS, joi, 21.11.2024 15:26

    Civic bate orice la aceasta clasa de ICE/Hybrid

  • ds, joi, 21.11.2024 19:35

    Spatele este un amestec de Hyundai i20 și Hyndai Bayon, și ca să fie treaba treabă mai are și evacuări false. Îmi pare o mășină banală și anostă. Nu are nimic care să ma atragă, bine, nici nu am fost fan Seat și derivatele vreodată. Dacă ar fi să aleg, m-aș orienta mai degrabă către fratele Golf 8.

  • Nutu, joi, 21.11.2024 22:17

    Aspect 10 Daca o pornesti ai tendinta sa ii dai foc... detin una de noua din 07.2024 am facut 10000km in 4 luni si toti martorii la.bord aprinsi... dupa primii 200km sa aprins ledul de ulei si am completat 1L. De noua troncane amortizoarele ca la o masina cu 200mii km. Dupa mai multe întrebări la alti detinatori am aflat ca sunt probleme generale, de cand a dat frigul sau aprins si beculetele mai multe in bord, ba nu merge lane asist, ba nu vede semnele de pe strada, ca camera fata nu funcționează ba se blochează ecranul..

  • Andi, joi, 21.11.2024 22:35

    Moleșeala generală care a început, de mai mulți ani, să copleșească Europa, apare si-n motoarele europene. Motoare de 1.0 ( 950 cmc), cu 3 cilindri, de unică folosință, de 1.2, (Duster) ,3 cilindri, 4×4, etc. Am mers puțin cu noul Passat, cu motorul 1.5 etsi, 150cp. Este ok la viteze mici, în oraș, dar dacă accelerezi și vrei să ajungi la viteze de autostradă, începe să țipe de-ți trece chefu' de viteză! Concluzia este: Europa este condusă de băbălăi, de fetițe imature, de verzi și de lgbt, care în numele salvării planetei (!?) vor distrugerea Europei!

  • @Andi, vineri, 22.11.2024 09:12

    Gata, ai tras tu concluzia că suntem conduși de băbăllăi că nu poți tu să te desfășori pe șosea. Hai, mă! Acum, pe bune, 150 cp sunt, totuși,150 și cred că sunt destul de suficienți pentru folosința zilnică. Acum ca tu vrei 3-400 de cp e altceva, găsești o grămadă de modele cu puteri din astea. Găsești și în patru cilindri și în șase și V8 biturbo. Ideea e că trebuie să te cam scobești la protofel. Aaaa, stai, cred că vrei 400 de cai la preț de 100-150, nu? Păi, bă băiatu, dacă vrei adrenalină și liniuțe și ai chef de viteză, de ce nu te duci la vreun club, ceva? Serios vorbesc.

  • DLP, vineri, 22.11.2024 10:29

    Dintre cele 4 "optiuni" mentionate, as merge pe varianta 5, recte Mazda 3. Singurul model ramas cu motoare aspirate, iar modelul 2025 are downsizing doar pe partea de putere la o cilindree de 2,5l. Testati si ne mai auzim....