Tehnologie
Instrumentalul de bord oferă o mulțime de informații și poate fi configurat în mai multe stiluri. Sistemul multimedia a fost îmbunătățit, iar acum are un ecran mai mare, de 12.9 inch, și cel mai recent sistem de operare MIB4.
Are o grafică îmbunătățită și funcționează mai bine și fluent decât înainte, deși toate funcțiile de control ale climatizării sunt încă pe ecranul tactil sensibil, ceea ce le face greu de folosit și uneori enervante atunci când ești în mișcare.
Apropo, ai nevoie de aproximativ 20 de minute de navigare prin meniuri pentru a înțelege dispunerea lor puțin neobișnuită. De asemenea, ai la dispoziție o funcție de control vocal. O activezi spunând „Hola, Hola” și apoi o frază precum „Îmi este frig” (pentru a cere să crească temperatura). Desigur, cum îi stă bine unei mașini din 2024, ai conectivitate Android Auto și Apple CarPlay wireless.
Că tot am pomenit de sistemul de iluminare ambientală, acesta este botezat Smart Ambient Light. De ce smart? Pentru că el interacționează cu tine: spre exemplu, banda LED de sub parbriz integrează sistemul de monitorizare al unghiului mort.
Sufletul la o mașină e dat de motor . Ori dacă ăsta v-a părut anemic să înțeleg că sufletul iberic e cam nașpa ? Ori spaniolii au cucerit un continent prin vitejia conchistadorilor. Dar în afară de preț mi se pare o mașinuță cu un interior, partea din față și spate moderne. Cât despre motor e principalul cal de povară al grupului VAG și mi se pare curios că deabia acum se simte că e astmatic.