Design
Ideea de bază pentru designul lui Cupra Leon facelift a fost una simplă. Rechinul. Și dacă te uiți la partea frontală a acestei mașini, vezi imediat similaritățile. Acest design "acvatic" este predominat de farurile full LED, care au o semnătură luminoasă nouă.
Este un triunghi format din 3 triunghiuri mai mici. Un fel de Triunghiul Bermudelor, ca să rămânem în zona asta maritimă. Grila frontală a fost micșorată, iar, dacă înainte pe această grilă regăseam și emblema Cupra, aceasta din urmă a fost mutată pe capotă.
Desigur, Leon facelift a primit și o culoare nouă, numită Gri Taiga. În limbaj românesc îi putem spune culoarea prazului. Jantele au primit și ele un design nou și vin în standard cu diametrul de 18 inch. În spate, avem o bandă LED care unește stopurile, unde găsim și o premieră.
Mai nou, emblema Cupra este iluminată. Ceva ce ar putea da bătăi de cap unui nou client Cupra este deschiderea portbagajului. Butonul nu este clasic în partea din mijloc, acesta este ascuns în partea dreaptă sub stop.
Cupra Leon a primit și un nou difuzor de aer, cât și 4 ornamente ale sistemului de evacuare. Din păcate, toate sunt false, iar gura reală de evacuare este ascunsă în partea de jos a mașinii.
Sufletul la o mașină e dat de motor . Ori dacă ăsta v-a părut anemic să înțeleg că sufletul iberic e cam nașpa ? Ori spaniolii au cucerit un continent prin vitejia conchistadorilor. Dar în afară de preț mi se pare o mașinuță cu un interior, partea din față și spate moderne. Cât despre motor e principalul cal de povară al grupului VAG și mi se pare curios că deabia acum se simte că e astmatic.