Calitate / Pret

3.5

La noi în țară, noul Cupra Terramar pornește de la 35.631 euro, dar pentru versiunea VZ e-Hybrid trebuie să scoți din buzunare de la 51.069 euro în sus, cu TVA inclus. Echiparea standard include, printre altele, faruri/stopuri full LED, jante de 19 inch, scaune față încălzite, sistem de climatizare pe 3 zone, cameră video pentru mersul cu spatele și multe altele.

Mai adaugi culoarea exterioară Dark Void, jantele de 20 de inch bicolore, tapițeria din piele în nuanța Burgundy și sistemul de frânare de înaltă performanță, cu etriere în culoarea cuprului, iar prețul urcă la 58.273 de euro.

Pentru o Alfa Romeo Tonale PHEV trebuie să scoți din buzunare cel puțin 54.500 de euro, Renault Rafale E-Tech costă de la 48.400 de euro în sus, iar Hyundai Tucson PHEV pornește de la 41.650 de euro în România.

  • glume, marţi, 05.11.2024 13:56

    chiar ne prefacem ca e normal ca masina asta sa coste aproape 60k euro?

  • parere, marţi, 05.11.2024 14:09

    51k pentru plasticul asta? In plus Seat se devalorizeaza f repede si nu este recunoscut (ca orice VAG) ca un monument de fiabilitate, ba din contra.

  • :))), marţi, 05.11.2024 17:45

    Inca o masina de 4.5 stele? :)))

  • Mihai, miercuri, 01.01.2025 17:45

    Cea mai tare chestie e asta: "Tot o semnătură a mărcii spaniole, vitezometrul este gradat până la 300 de km/h." De parca toate Cuprele, asa în general, prind 300 la oră. Sunt foarte niște VW cu design mai Batman, sa satisfacă generația care a copilărit la consola cu scaun de gamer. Prefer oricând o mașină cu design mai banal dar cu performante de top decât una cu briz-briz-uri de bestie cu motor care se pârțâie în rand cu gloata. O sa le propun celor de la Dacia ca începând cu generațiile următoare sa gradeze vitezometrele pana la 400km/h. Ca semnatura de marca. Why not?