
Siguranta
Acest capitol este mai sensibil pentru constructorul de la Mioveni. În urma testelor de impact, realizate de Euro NCAP, Dacia Duster a primit un punctaj de 3 stele. În ultimii ani, belgienii și-au revizuit protocoalele de testare și penalizează mai mult noile modele care nu sunt echipate cu anumite sisteme de siguranță.
În standard, Duster Extreme vine cu sisteme ca sistem de monitorizare a atenției șoferului, asistență la menținerea benzii de rulare, frânare de urgență automată cu detectare a pietonilor și bicicliștilor, asistare la frânarea de urgență și sistem de monitorizare a presiunii în pneuri.
Chiar și așa, Euro NCAP a notat cu 70% protecția oferită adulților, cu 84% protecția oferită copiilor, cu 60% protecția oferită pietonilor și bicicliștilor, iar eficiența sistemelor de siguranță au fost notate cu 57%.
Sunt curios cât durează până apar snobii fără bani, aspiratoare de deșeuri din Germania. Și, desigur, pacientul site-ului, inexorabil de la Bălăceanca, zis și jenică_o_are_mică. Altfel, felicitări Dacia. De remarcat în special designul care nu e doar matur, mai ales în comparație cu prima generație, dar e mai reușit decât la multe alte modele cu ifose premium. O mașină cinstită și practică pentru clienți cu "common sense". Mi-ar plăcea ca Dacia sa vina și cu niște break-uri cu design și echipare asemănătoare Duster și Bigster. Da, încă e o piață pentru asa ceva.