Tinuta de drum
O privire scurtă peste protecțiile de plastic prezente de jur împrejurul lui Jogger ți-ar putea sugera că această mașină e un off-roader veritabil. Garda la sol de 20 de centimetri ar putea întări această percepție, dar lipsa unui sistem de tracțiune integrală te va pune cu botul pe labe imediat.
Nu, Jogger nu e făcut pentru a aborda trasee off-road, dar te va ajuta să navighezi printre hârtoapele de pe drumurile noastre de toate zilele. Garda la sol generoasă chiar te va elibera de stresul de a ocoli toate denivelările absurde din asfalt.
Suspensia se simte la fel de confortabilă ca cea prezentă pe Sandero Stepway, iar cursa extra-lungă a acesteia va amortiza foarte bine orice imperfecțiune din drum. Per total, Jogger e o mașină confortabilă, singura critică aici fiind antifonarea suspensiei.
O altă parte perfectibilă ar fi timoneria cutiei de viteze, care face cam mult zgomot pentru o mașină din 2022, asemeni sistemului cu frână de staționare electrică, care se poate auzi într-o zi liniștită de la peste 50 de metri în momentul acționării.
Ambreiajul este și el un punct slab, nu pentru că nu ar fi destul de moale ci poate pentru că e prea moale. Timp de 3 zile am încercat să deslușesc punctul unde acesta cuplează, fără succes. Jogger rămâne una dintre puținele mașini unde am avut această problemă, fiind chiar apostrofat de prietenii pe care i-am plimbat cu mașina pentru lipsa de rafinament la schimbarea treptelor.
Prin oraș, te vei strecura destul de ușor cu Jogger pe cam orice tip de drum, chiar și cele mai înguste nu vor pune probleme. Un diametru de bracaj mai mic ar fi făcut parcarea mai ușoară, dar la un ampatament de 2.9 metri și o lungime totală de 4.5, cei 11.7 metri necesari în cazul lui Jogger se justifică.
Bun de aruncat