Design
Primul impact pe care îl ai atunci când vezi Dacia Spring facelift este că ai în fața ta o mașină mai robustă și cu mai multă personalitate. Din punct de vedere al designului, Dacia s-a inspirat de la noul Duster. Și bine a făcut.
Așa cum spuneam, doar plafonul a fost păstrat de la versiunea pre-facelift.
Așadar, avem o parte frontală revizuită complet, cu o grilă care integrează un element estetic de culoare neagră, noul logo Dacia și blocuri optice frontale LED, cu semnătură luminoasă sub forma literei Y.
Priza de încărcare este montată tot în mijlocul grilei.
Pentru prima oară, noul Spring poate fi comandat cu jante de 15 inch. În continuare sunt disponibile și cele de 14 inch. În ambele situații, vorbim despre capace aplicate peste jante de tablă. Stopurile cu tehnologie LED sunt unite de o bandă neagră, care integrează și numele producătorului român.
Paleta de culori exterioare include 6 nuanțe, dintre care două noi. Acestea se numesc Bej Safari și Roșu Brick.
Versiunea Extreme este cea mai ușor de recunoscut. Avem în continuare acele elemente exterioare în nuanța Copper, dar avem și câteva noutăți.
Spre exemplu, autocolantele care evocă tema stradală a unui oraș, amplasate pe spoilerele față și spate.
Totodată, numele modelului este scris pe montantul C.
Daca masina a primit o stea la testele NCAP, voi de ce i-ati dat 3 stele?