Fiat 500 facelift

1.3 Diesel Turbo (Mjet) 95CP Man5 Lounge

Calitate / Pret

3.5

Noul Fiat 500 va fi prezent în showroom-urile româneşti începând cu luna septembrie a acestui an, ceea ce înseamnă că preţurile sunt încă necunoscute oficial. Totuşi, în conferinţa de presă care a avut loc la Torino am aflat că noul 500 va păstra preţurile vechiului 500, iar clienţii nu vor simţi absolut nicio modificare la nivelul preţurilor de listă.

Este un plus interesant pentru 500, pentru că modificările tehnologice de la interior, cele exterioare despre care vom vorbim puţin mai încolo şi update-urile tehnice la nivel de motoare costă ceva bani atunci când vorbim de producţia efectivă a maşinii. Cum italienii au preferat să transfere costurile în alte zone, preferăm să ne declarăm mulţumiţi şi să o luăm ca atare.

Partea proastă pentru noi este însă legată de faptul că motorul 0.9 de 105 CP nu exista în oferta lui 500 până acum, deci nu avem un reper real de care să ne agăţăm în comparaţia cu principalii adversari. Este foarte probabil însă ca noul 500 în versiunea testată de noi să plece de la un preţ de circa 15.000-15.500 de euro cu TVA inclus, adică acelaşi preţ pe care-l va avea versiunea versiunea diesel de 1.3 litri şi 95 CP, care urmează să fie lansată în 2016.

Oricum ar fi, ştim că Fiat 500 nu a fost niciodată una dintre cele mai ieftine variante din segment. Prezentat ca un model retro-şic, cu avantajul unei poveşti fascinante gata să fie descoperită, 500 nu-şi bazează preţul nici pe calitatea percepută, nici pe avansul tehnologic, nici pe ţinuta de drum. Ci pe farmecul pe care încă-l poate oferi o maşină într-o eră a vitezei în care puţini îşi mai permit timp pentru ei înşişi şi pentru propriile lor bucurii.

  • Colonelu, marţi, 21.07.2015 12:10

    3,2,1 si start... Bombardierule te asteptam sa ne iluminezi mintile cu pacaleala asta turbo.

  • S, marţi, 21.07.2015 13:12

    Chiar imi place aceasta masina. Am inteles acuma si de ce Fiat tot o tine cu 500X , 500L. Storc cat mai mult si vor sa se relanseze oarecum.

  • mda, marţi, 21.07.2015 23:17

    Propun ca brandul sa se numeasca Cinquecento , nu Fiat. Oricum Fiat e nul in lumea auto, in afara de 500.

  • lol, miercuri, 22.07.2015 02:01

    parcare automata la masinuta asta de pus in geanta???trebuie sa fi prea carcotas sa vrei un asa sistem pe masina asta...daca nici un 500 nu poate tot prostul parca

  • dfag, miercuri, 22.07.2015 12:43

    500 e masina? in america e ultima la orice......pt fete este intr-adevar atragatoare la exterior....dar tehnic vorbind fiat e praf

  • @lol, miercuri, 22.07.2015 21:52

    Probleme de parcare cu 500? Ai fi surprins sa vezi cate probleme de parcare au italienii cu 500. Femei si barbati deopotriva. ps:bine, italienii oricum sunt printre cei mai idioti soferi europeni, daca nu cumva chiar CEI MAI PROSTI !