Tinuta de drum
Fiat 500 nu este o maşină produsă pentru a fi confortabilă. Asta pentru că străzile oraşelor din ţările Europei de Vest, acolo unde 500 îşi adună volumul de vânzări, nu au problemele pe care le avem în România. Şi dacă nu ai şine de tramvai care ies din pământ ca din vulcan, gropi nereparate de iarna trecută şi lucrări care transformă asfaltul în off-road, eşti ok cu o maşină care nu-ţi oferă o experienţă foarte complexă la nivelul ţinutei de drum.
Altfel spus, suspensiile lui Fiat 500 erau şi rămân rigide, aproape de limita inferioară a flexibilităţii. Evident că dacă abordaţi toate aceste capcane urbane cu atenţie nu veţi fi afectaţi mai deloc de modul în care 500 îşi desfăşoară activitate de zi cu zi. Dar, dacă iei o groapă cu 50 de km/h, ai toate şansele să te operezi de rinichi într-un mod rapid şi fără dureri.
Direcţia lui 500 este însă una potrivită pentru oraş. Ba mai mult, există - ca întotdeauna la Fiat - butonul City, care transformă servodirecţia într-o joacă de copii. Personal mi se pare un mod de utilizare exagerat de uşor, însă experienţa mi-a arătat că femeile iubesc modul City al lui Fiat 500.
3,2,1 si start... Bombardierule te asteptam sa ne iluminezi mintile cu pacaleala asta turbo.