Tehnologie
Aș putea să îți vorbesc despre instrumentarul de bord digital, cu diagonala de 5 inch, care amintește de Volkswagen, sau de comenzile tactile pentru faruri care, la rândul lor, amintesc de Volkswagen.
Aș putea, de asemenea, să trec în revistă port-urile USB-C din față și din spate, sau încărcarea prin inducție pentru telefoanele mobile.
Dar toate acestea ți-ar atrage atenția de la piesa de rezistență, în materie de tehnologie, de la bordul noului Explorer electric. Iar aici mă refer la display-ul central de 14.6 inch. Uriaș.
Sistemul multimedia se numește Sync Move și trădează fix ce face acest ecran care integrează toate funcțiile, inclusiv cele ale sistemului de climatizare. Mai exact, el se mișcă, glisează 30 de grade în sus sau în jos.
Bun, glisează, dar ce mai face? Ei bine, ascunde un spațiu de depozitare secret denumit My Private Locker.
Cu alte cuvinte, un mini seif unde îți poți lăsa fără probleme, spre exemplu portofelul și actele, pentru că atunci când închizi mașina, ecranul se blochează în poziție și nu poți accesa acest spațiu.
Meniul sistemului multimedia este destul de intuitiv, iar sistemul ca atare se mișcă foarte bine. Știu că, de obicei, nu este un avantaj că funcțiile sistemului de climatizare sunt integrate în acest display central, dar "butoanele" sunt destul de mari, așa că pot fi apăsate cu ușurință chiar și în timpul condusului.
O opțiune foarte interesantă. Au reușit cumva să folosească platforma MEB, cu un interior categoric peste ceea ce oferă ID4, un design mult mai reușit dar la un preț mai mic.