Calitate / Pret
Pentru că vorbim despre versiunea de top a lui Mach-E, prețul de pornire nu avea cum să fie accesibil. Vorbim, totuși, de o mașină cu aproape 500 de cai putere și performanțe mai mult decât decente.
Astfel, dacă vrei o asemenea mașină în România, prețurile încep de la 74.500 de euro. Nu te speria, pentru că există o promoție care reduce prețul la 63.100 de euro, iar din aceștia poți să mai scazi aproximativ 11.000 de euro cu programul Rabla Plus. Prin urmare, ajungi la un preț de 52.000 de euro, final. Mai mult decât decent pentru un astfel de automobil.
Modelul nostru de test a costat 83.700 de euro, preț de listă, fără nicio promoție. Printre dotările standard vei găsi: Asistent Ford CO-PILOT 360, Bară stabilizatoare față și spate, Camera spate digitală cu asistență la parcarea cu spatele, Discuri de frâna Brembo cu etriere roșii, Funcție telefon în loc de cheie, Pilot automat auto adaptiv inteligent cu asistență pentru autostradă și monitorizare șofer, Scaune față Ford Performance, sistem audio B&O, jante de 20 de inch, Suspensie MagneRide și multe altele.
Pentru un Tesla Model Y Performance prețurile încep de la aproximativ 60.000 de euro, înainte de eco-bonusuri.
Wow, ce note mari, zici ca e articol platit. Sponsorizat, aceeasi treaba. Tot o minciuna si o frauda. Un material de tip propaganda. Si fiind vorba, ce surpriza de obiectivitate, nu exista nici un test drive cu Tesla. Ca o coincidenta, Tesla nu face marketing sau reclama si deci aceste publicatii nu sunt unse sa dea note de 4 stele pt aspecte care merita 1 stea cel mult. Cum sa dai 4 stele la consum cu valorile alea dezastru. 23kw/100km in oras este prost de tot. Si pretul nu mai vorim. Zero stele, nu 3jumate. Ia luati o tesla y lr si sa vedem in oras. Ia luati tesla 3 sr si sa vedem consum in oras. Fara mizerii intentionate ca se pot maslui rezultatele. Ar trebui sa aveti canal youtube unde sa prezentati complet testul si ciclul de condus pt a se vedea integral obiectivitatea si corectitudinea testului. Sa vedem in ce conditii se obtin valorile. Nu de alta dar la tesla sunt destui proprietari prosti care se vaita de autonomie, ca vai sunt inselati, (caci merg ca niste idioti), si altii care stiu cum sa conduca obtin in oras 11kw/100km. De asemenea la masini electrice exista aplicatii care se conecteaza prin portul obd si se vad exact valorile reale, fara porcaria aia prezentate pe display 80%, 82%, sau oricat ar fi capacitatea. Se vede real capacitatea in kwh, se vede incarcarea, temperatura battery pack-ului, etc...