Interior

4.5

Modificările „suferite” de Mach-E GT la interior, comparativ cu un model de serie sunt limitate la câteva locuri cheie. De exemplu, imediat ce deschizi ușa, folosind un buton, nu un mâner, vei observa scaunele noi.

Acestea arată foarte bine, dar, pe lângă asta, oferă și foarte mult suport lateral, fără a tăia din confortul resimțit. Câteva detalii îți fură privirea, cum ar fi logo-ul GT de pe cotiera centrală sau spătarele aproape monobloc. Aici am și prima critică: materialele de pe spătarul scaunelor față nu e de cea mai bună calitate, plasticul ales dovedindu-se extrem de sensibil.

În rest, în afară de sigle GT, ici și colo, nu ai senzația că te afli într-o mașină de top din gama Mach-E. Ecranul uriaș de 15.5 inch este la locul său, materialele sunt de calitate bună în majoritatea locurilor, iar boxele sistemului B&O sunt în continuare ascunse în spatele unui material textil, pe bord.

Spațiile de depozitare sunt îndestulătoare și generoase de cele mai multe ori. Buzunarele din uși pot fi considerate o excepție, aparent din cauza difuzoarelor generoase ale sistemului audio, care nu îți permit să depozitezi sticle ceva mai mari, imediat sub ele. Compensează spațiile de pe consola centrală, cotiera, torpedoul, precum și cele două portbagaje pe care le ai la dispoziție. Da, pe Mach-E ai un portbagaj în față, de 81 de litri, precum și unul tradițional, în spate, de 402 litri.

Rivalii săi, menționați anterior, stau ceva mai bine la acest capitol. Kia EV6 GT are un portbagaj de 480 de litri și un frunk de 20 de litri, în timp ce Tesla Model Y Performance deja e în altă ligă, cu 854 de litri în portbagaj și 117 în partea din față.

Locul pentru pasageri este generos în partea din față, dar mai ales în spate. Am fost surprins de cât spațiu oferă la cap Ford Mustang Mach-E. Asta chiar dacă ai un acoperiș panoramic inclus în standard. Sigur, nu îl vei putea deschide, precum în cazul unei trape tradiționale, dar sticla este tratată special pentru a te proteja de soare.

Tot pe locurile din spate o să observi că tunelul median pur și simplu nu există, iar asta va facilita accesul în spate, precum și posibilitatea de a transporta până la 3 adulți pe distanțe ceva mai lungi.

  • Alin, joi, 07.09.2023 21:31

    Wow, ce note mari, zici ca e articol platit. Sponsorizat, aceeasi treaba. Tot o minciuna si o frauda. Un material de tip propaganda. Si fiind vorba, ce surpriza de obiectivitate, nu exista nici un test drive cu Tesla. Ca o coincidenta, Tesla nu face marketing sau reclama si deci aceste publicatii nu sunt unse sa dea note de 4 stele pt aspecte care merita 1 stea cel mult. Cum sa dai 4 stele la consum cu valorile alea dezastru. 23kw/100km in oras este prost de tot. Si pretul nu mai vorim. Zero stele, nu 3jumate. Ia luati o tesla y lr si sa vedem in oras. Ia luati tesla 3 sr si sa vedem consum in oras. Fara mizerii intentionate ca se pot maslui rezultatele. Ar trebui sa aveti canal youtube unde sa prezentati complet testul si ciclul de condus pt a se vedea integral obiectivitatea si corectitudinea testului. Sa vedem in ce conditii se obtin valorile. Nu de alta dar la tesla sunt destui proprietari prosti care se vaita de autonomie, ca vai sunt inselati, (caci merg ca niste idioti), si altii care stiu cum sa conduca obtin in oras 11kw/100km. De asemenea la masini electrice exista aplicatii care se conecteaza prin portul obd si se vad exact valorile reale, fara porcaria aia prezentate pe display 80%, 82%, sau oricat ar fi capacitatea. Se vede real capacitatea in kwh, se vede incarcarea, temperatura battery pack-ului, etc...

  • Gabriel.Nica, joi, 07.09.2023 21:44

    @Alin coincindenta face ca eu am un canal de YouTube unde postez toate testele de consum cu toate masinile electrice testate. Valorile sunt cele reale. Nu pun link aici, ca sa nu imi fac reclama, dar daca ai sa cauti pe YouTube Ford Mustang Mach-E GT real life range test, o sa il gasesti. Cat despre Tesla, nu vezi teste cu acest brand pe la noi pentru ca Tesla nu are departament de PR. Ei nu ofera masini pentru teste, cel putin nu noua, si nu sunt interesati de acest aspect. Ca si in cazul Ford sau al oricarui alt producator care ne ofera masinile pentru testare complet gratuit, si de la Tesla am lua orice masina pentru teste similare, cu titlu gratuit. Daca nu se vrea, nu putem sa le fortam mana :)

  • Nelu.Pantofaru, vineri, 08.09.2023 14:59

    @Alin inainte sa fii mitocan arata tu niste exemple unde o Tesla consuma 11 kwh/100 km in Bucuresti. Si vorbim de trafic, nu la 2 dimineata.

  • Sorpa, vineri, 03.05.2024 19:58

    Frustratul asta atotcunoscator in materie de Tesla si zero in rest, care probabil detine vreo cazatura si nu poate decat sa viseze la Tesla si eventual va detine un EV fie el si Spring, este exemplarul traditional de ignoranta fudula romaneasca, care in final nu stie cui se adreseaza - unuia care probabil face teste foarte des si este factual in ceea ce relateaza aici sau unei potentiale audiente nehotarate intre diferitele modele de Tesla mentionate de el si Mach E GT de la Ford:). Prietene, daca te ajuta mai mult decat acest articol, detin un astfel de model GT Performance edition si pot spune ca cifrele de aici sunt conservative. Asta numai pentru ca eu am o medie precum si limite min/max construite pe timp de un an si jumatate. Pentru linistea ta autonomia variaza in domeniul 280km in medie cu mers pe autostrada la viteza 160-180km/hr si 630km medie mers in oras, viteza aproape legala (max.70 pe distante scurte) si “one pedal drive” - mers cu o singura pedala, mod economic, cu regenerare superioara (mod “L” in cutia de viteze - franare accentuata). Si inca o remarca pentru tine - daca iti iei o masina electrica si ai alte 100 de griji inerente ale vietii, nu iti mai faci inca una in plus sa fi masterul condusului economic in trafic.