Interior
Modificările „suferite” de Mach-E GT la interior, comparativ cu un model de serie sunt limitate la câteva locuri cheie. De exemplu, imediat ce deschizi ușa, folosind un buton, nu un mâner, vei observa scaunele noi.
Acestea arată foarte bine, dar, pe lângă asta, oferă și foarte mult suport lateral, fără a tăia din confortul resimțit. Câteva detalii îți fură privirea, cum ar fi logo-ul GT de pe cotiera centrală sau spătarele aproape monobloc. Aici am și prima critică: materialele de pe spătarul scaunelor față nu e de cea mai bună calitate, plasticul ales dovedindu-se extrem de sensibil.
În rest, în afară de sigle GT, ici și colo, nu ai senzația că te afli într-o mașină de top din gama Mach-E. Ecranul uriaș de 15.5 inch este la locul său, materialele sunt de calitate bună în majoritatea locurilor, iar boxele sistemului B&O sunt în continuare ascunse în spatele unui material textil, pe bord.
Spațiile de depozitare sunt îndestulătoare și generoase de cele mai multe ori. Buzunarele din uși pot fi considerate o excepție, aparent din cauza difuzoarelor generoase ale sistemului audio, care nu îți permit să depozitezi sticle ceva mai mari, imediat sub ele. Compensează spațiile de pe consola centrală, cotiera, torpedoul, precum și cele două portbagaje pe care le ai la dispoziție. Da, pe Mach-E ai un portbagaj în față, de 81 de litri, precum și unul tradițional, în spate, de 402 litri.
Rivalii săi, menționați anterior, stau ceva mai bine la acest capitol. Kia EV6 GT are un portbagaj de 480 de litri și un frunk de 20 de litri, în timp ce Tesla Model Y Performance deja e în altă ligă, cu 854 de litri în portbagaj și 117 în partea din față.
Locul pentru pasageri este generos în partea din față, dar mai ales în spate. Am fost surprins de cât spațiu oferă la cap Ford Mustang Mach-E. Asta chiar dacă ai un acoperiș panoramic inclus în standard. Sigur, nu îl vei putea deschide, precum în cazul unei trape tradiționale, dar sticla este tratată special pentru a te proteja de soare.
Tot pe locurile din spate o să observi că tunelul median pur și simplu nu există, iar asta va facilita accesul în spate, precum și posibilitatea de a transporta până la 3 adulți pe distanțe ceva mai lungi.
Wow, ce note mari, zici ca e articol platit. Sponsorizat, aceeasi treaba. Tot o minciuna si o frauda. Un material de tip propaganda. Si fiind vorba, ce surpriza de obiectivitate, nu exista nici un test drive cu Tesla. Ca o coincidenta, Tesla nu face marketing sau reclama si deci aceste publicatii nu sunt unse sa dea note de 4 stele pt aspecte care merita 1 stea cel mult. Cum sa dai 4 stele la consum cu valorile alea dezastru. 23kw/100km in oras este prost de tot. Si pretul nu mai vorim. Zero stele, nu 3jumate. Ia luati o tesla y lr si sa vedem in oras. Ia luati tesla 3 sr si sa vedem consum in oras. Fara mizerii intentionate ca se pot maslui rezultatele. Ar trebui sa aveti canal youtube unde sa prezentati complet testul si ciclul de condus pt a se vedea integral obiectivitatea si corectitudinea testului. Sa vedem in ce conditii se obtin valorile. Nu de alta dar la tesla sunt destui proprietari prosti care se vaita de autonomie, ca vai sunt inselati, (caci merg ca niste idioti), si altii care stiu cum sa conduca obtin in oras 11kw/100km. De asemenea la masini electrice exista aplicatii care se conecteaza prin portul obd si se vad exact valorile reale, fara porcaria aia prezentate pe display 80%, 82%, sau oricat ar fi capacitatea. Se vede real capacitatea in kwh, se vede incarcarea, temperatura battery pack-ului, etc...