Performante
Conform fișei tehnice, Ford Mustang Mach-E GT atinge 100 km/h în doar 4.4 secunde. Mult, puțin? Pai ce metodă mai bună de a aflat decât prin comparație cu alte rivale din segment.
Tesla Model Y Performance, cu ai săi 534 CP și 660 Nm cuplu, are nevoie de numai 3.7 secunde. Cu un mare asterisc. Practic, timpul oficial oferit de Tesla e un pic trunchiat, în sensul că e timpul oficial dar cu 1-foot rollout, o metodă care presupune măsurarea accelerației după punerea în mișcare a mașinii și parcurgerea a 30 de centimetri. E o chestie americană. Ford Mustang Mach-E GT este fix la fel de rapid dacă folosim aceeași metodă de măsurare.
Kia EV6 GT, în schimb, este mai rapidă decât ambele, fără niciun fel de truc ascuns: 3.5 secunde până la 100 km/h. Asta și grație puterii totale de 585 CP și 740 Nm cuplu motor.
Viteza maximă pentru Mach-E GT este de 200 km/h, o valoare apreciabilă, în mod normal, în condițiile în care marea majoritate a vehiculelor electrice se rezumă la 160 km/h. Dar aici vorbim despre modele de performanță, iar în timp ce Model Y Performance se oprește la 250 km/h, Kia EV6 GT urcă mai sus, la 260 km/h.
Wow, ce note mari, zici ca e articol platit. Sponsorizat, aceeasi treaba. Tot o minciuna si o frauda. Un material de tip propaganda. Si fiind vorba, ce surpriza de obiectivitate, nu exista nici un test drive cu Tesla. Ca o coincidenta, Tesla nu face marketing sau reclama si deci aceste publicatii nu sunt unse sa dea note de 4 stele pt aspecte care merita 1 stea cel mult. Cum sa dai 4 stele la consum cu valorile alea dezastru. 23kw/100km in oras este prost de tot. Si pretul nu mai vorim. Zero stele, nu 3jumate. Ia luati o tesla y lr si sa vedem in oras. Ia luati tesla 3 sr si sa vedem consum in oras. Fara mizerii intentionate ca se pot maslui rezultatele. Ar trebui sa aveti canal youtube unde sa prezentati complet testul si ciclul de condus pt a se vedea integral obiectivitatea si corectitudinea testului. Sa vedem in ce conditii se obtin valorile. Nu de alta dar la tesla sunt destui proprietari prosti care se vaita de autonomie, ca vai sunt inselati, (caci merg ca niste idioti), si altii care stiu cum sa conduca obtin in oras 11kw/100km. De asemenea la masini electrice exista aplicatii care se conecteaza prin portul obd si se vad exact valorile reale, fara porcaria aia prezentate pe display 80%, 82%, sau oricat ar fi capacitatea. Se vede real capacitatea in kwh, se vede incarcarea, temperatura battery pack-ului, etc...