Vizibilitate
Ford Mustang Mach-E GT beneficiază de suprafețe vitrate destul de generoase. De la geamurile mari de ambele părți ale mașinii, până la acoperișul panoramic, ai multă sticlă în jurul tău. Parbrizul este lat și nu e foarte înclinat, favorizând o vizibilitate bună a drumului, de la volan. Nici montanții față nu sunt foarte mari, ca să simți că te împiedică.
Oglinzile laterale sunt destul de mici totuși, mai ales având in vedere proporțiile mașinii. Cel mai probabil, acestea au fost dimensionate astfel pentru a îmbunătăți aerodinamica mașinii. Am fi preferat cu siguranță o soluție ceva mai mare, chiar dacă am fi pierdut câțiva kilometri de autonomie. Mai ales că ai de unde.
În spate, vizibilitatea e limitată de luneta cu înclinare destul de mare, precum și de tetierele pasagerilor spate. Din fericire, mașina poate fi echipată cu un sistem de camere foarte bun, care te va ajuta în parcările aglomerate.
Wow, ce note mari, zici ca e articol platit. Sponsorizat, aceeasi treaba. Tot o minciuna si o frauda. Un material de tip propaganda. Si fiind vorba, ce surpriza de obiectivitate, nu exista nici un test drive cu Tesla. Ca o coincidenta, Tesla nu face marketing sau reclama si deci aceste publicatii nu sunt unse sa dea note de 4 stele pt aspecte care merita 1 stea cel mult. Cum sa dai 4 stele la consum cu valorile alea dezastru. 23kw/100km in oras este prost de tot. Si pretul nu mai vorim. Zero stele, nu 3jumate. Ia luati o tesla y lr si sa vedem in oras. Ia luati tesla 3 sr si sa vedem consum in oras. Fara mizerii intentionate ca se pot maslui rezultatele. Ar trebui sa aveti canal youtube unde sa prezentati complet testul si ciclul de condus pt a se vedea integral obiectivitatea si corectitudinea testului. Sa vedem in ce conditii se obtin valorile. Nu de alta dar la tesla sunt destui proprietari prosti care se vaita de autonomie, ca vai sunt inselati, (caci merg ca niste idioti), si altii care stiu cum sa conduca obtin in oras 11kw/100km. De asemenea la masini electrice exista aplicatii care se conecteaza prin portul obd si se vad exact valorile reale, fara porcaria aia prezentate pe display 80%, 82%, sau oricat ar fi capacitatea. Se vede real capacitatea in kwh, se vede incarcarea, temperatura battery pack-ului, etc...