Vizibilitate

4.5

Ford Mustang Mach-E GT beneficiază de suprafețe vitrate destul de generoase. De la geamurile mari de ambele părți ale mașinii, până la acoperișul panoramic, ai multă sticlă în jurul tău. Parbrizul este lat și nu e foarte înclinat, favorizând o vizibilitate bună a drumului, de la volan. Nici montanții față nu sunt foarte mari, ca să simți că te împiedică.

Oglinzile laterale sunt destul de mici totuși, mai ales având in vedere proporțiile mașinii. Cel mai probabil, acestea au fost dimensionate astfel pentru a îmbunătăți aerodinamica mașinii. Am fi preferat cu siguranță o soluție ceva mai mare, chiar dacă am fi pierdut câțiva kilometri de autonomie. Mai ales că ai de unde.

În spate, vizibilitatea e limitată de luneta cu înclinare destul de mare, precum și de tetierele pasagerilor spate. Din fericire, mașina poate fi echipată cu un sistem de camere foarte bun, care te va ajuta în parcările aglomerate.

  • Alin, joi, 07.09.2023 21:31

    Wow, ce note mari, zici ca e articol platit. Sponsorizat, aceeasi treaba. Tot o minciuna si o frauda. Un material de tip propaganda. Si fiind vorba, ce surpriza de obiectivitate, nu exista nici un test drive cu Tesla. Ca o coincidenta, Tesla nu face marketing sau reclama si deci aceste publicatii nu sunt unse sa dea note de 4 stele pt aspecte care merita 1 stea cel mult. Cum sa dai 4 stele la consum cu valorile alea dezastru. 23kw/100km in oras este prost de tot. Si pretul nu mai vorim. Zero stele, nu 3jumate. Ia luati o tesla y lr si sa vedem in oras. Ia luati tesla 3 sr si sa vedem consum in oras. Fara mizerii intentionate ca se pot maslui rezultatele. Ar trebui sa aveti canal youtube unde sa prezentati complet testul si ciclul de condus pt a se vedea integral obiectivitatea si corectitudinea testului. Sa vedem in ce conditii se obtin valorile. Nu de alta dar la tesla sunt destui proprietari prosti care se vaita de autonomie, ca vai sunt inselati, (caci merg ca niste idioti), si altii care stiu cum sa conduca obtin in oras 11kw/100km. De asemenea la masini electrice exista aplicatii care se conecteaza prin portul obd si se vad exact valorile reale, fara porcaria aia prezentate pe display 80%, 82%, sau oricat ar fi capacitatea. Se vede real capacitatea in kwh, se vede incarcarea, temperatura battery pack-ului, etc...

  • Gabriel.Nica, joi, 07.09.2023 21:44

    @Alin coincindenta face ca eu am un canal de YouTube unde postez toate testele de consum cu toate masinile electrice testate. Valorile sunt cele reale. Nu pun link aici, ca sa nu imi fac reclama, dar daca ai sa cauti pe YouTube Ford Mustang Mach-E GT real life range test, o sa il gasesti. Cat despre Tesla, nu vezi teste cu acest brand pe la noi pentru ca Tesla nu are departament de PR. Ei nu ofera masini pentru teste, cel putin nu noua, si nu sunt interesati de acest aspect. Ca si in cazul Ford sau al oricarui alt producator care ne ofera masinile pentru testare complet gratuit, si de la Tesla am lua orice masina pentru teste similare, cu titlu gratuit. Daca nu se vrea, nu putem sa le fortam mana :)

  • Nelu.Pantofaru, vineri, 08.09.2023 14:59

    @Alin inainte sa fii mitocan arata tu niste exemple unde o Tesla consuma 11 kwh/100 km in Bucuresti. Si vorbim de trafic, nu la 2 dimineata.

  • Sorpa, vineri, 03.05.2024 19:58

    Frustratul asta atotcunoscator in materie de Tesla si zero in rest, care probabil detine vreo cazatura si nu poate decat sa viseze la Tesla si eventual va detine un EV fie el si Spring, este exemplarul traditional de ignoranta fudula romaneasca, care in final nu stie cui se adreseaza - unuia care probabil face teste foarte des si este factual in ceea ce relateaza aici sau unei potentiale audiente nehotarate intre diferitele modele de Tesla mentionate de el si Mach E GT de la Ford:). Prietene, daca te ajuta mai mult decat acest articol, detin un astfel de model GT Performance edition si pot spune ca cifrele de aici sunt conservative. Asta numai pentru ca eu am o medie precum si limite min/max construite pe timp de un an si jumatate. Pentru linistea ta autonomia variaza in domeniul 280km in medie cu mers pe autostrada la viteza 160-180km/hr si 630km medie mers in oras, viteza aproape legala (max.70 pe distante scurte) si “one pedal drive” - mers cu o singura pedala, mod economic, cu regenerare superioara (mod “L” in cutia de viteze - franare accentuata). Si inca o remarca pentru tine - daca iti iei o masina electrica si ai alte 100 de griji inerente ale vietii, nu iti mai faci inca una in plus sa fi masterul condusului economic in trafic.