Design
Despre Mach-E am mai vorbit și, deși a fost criticat pentru folosirea numelui „Mustang” în denumirea completă a modelului, avem în față o mașină arătoasă.
Designerii au reușit să păstreze profilul de fastback al originalului, chiar dacă modelul de față are două uși în plus. Per total, Mustang Mach-E atrage atenția și am primit multe complimente în trafic, de la oameni care nu aveau prejudecăți.
Culoarea Cyber Orange a contribuit din plin la asta, dar și detaliile care diferențiază un GT de un Mach-E normal. Printre ele vei găsi grila frontală în culoarea caroseriei, designul mai agresiv în partea frontală, spoilerul adăugat pe bara față sau difuzorul de pe bara spate. Avem și sigla GT mare pe hayon, care înlătură orice îndoială, precum și jantele de 20 de inch, cu design specific și discuri uriașe în spatele lor.
Per total, o simplă privire în direcția lui Mustang Mach-E GT îți spune imediat că nu e de joacă și că ar trebui să tratezi lucrurile cu seriozitate.
Wow, ce note mari, zici ca e articol platit. Sponsorizat, aceeasi treaba. Tot o minciuna si o frauda. Un material de tip propaganda. Si fiind vorba, ce surpriza de obiectivitate, nu exista nici un test drive cu Tesla. Ca o coincidenta, Tesla nu face marketing sau reclama si deci aceste publicatii nu sunt unse sa dea note de 4 stele pt aspecte care merita 1 stea cel mult. Cum sa dai 4 stele la consum cu valorile alea dezastru. 23kw/100km in oras este prost de tot. Si pretul nu mai vorim. Zero stele, nu 3jumate. Ia luati o tesla y lr si sa vedem in oras. Ia luati tesla 3 sr si sa vedem consum in oras. Fara mizerii intentionate ca se pot maslui rezultatele. Ar trebui sa aveti canal youtube unde sa prezentati complet testul si ciclul de condus pt a se vedea integral obiectivitatea si corectitudinea testului. Sa vedem in ce conditii se obtin valorile. Nu de alta dar la tesla sunt destui proprietari prosti care se vaita de autonomie, ca vai sunt inselati, (caci merg ca niste idioti), si altii care stiu cum sa conduca obtin in oras 11kw/100km. De asemenea la masini electrice exista aplicatii care se conecteaza prin portul obd si se vad exact valorile reale, fara porcaria aia prezentate pe display 80%, 82%, sau oricat ar fi capacitatea. Se vede real capacitatea in kwh, se vede incarcarea, temperatura battery pack-ului, etc...