Calitate / Pret

4.5

Ford Ranger pornește în România de la 36.600 de euro fără TVA, dar asta pentru varianta cu cabină simplă în două uși. Menționăm că poți alege și varianta cu cabină extinsă (tot în două uși), dar și varianta cu cabină dublă, adică 4 uși. Pe asta ne concentrăm și noi, iar varianta aceasta pornește de la 37.550 de euro fără TVA. Pentru versiunea PHEV scoți din buzunar cel puțin 47.050 de euro.

Avem trei nivelurile de echipare pe Ranger, două deja le știți bine, adică XLT și Wildtrak. Pentru un Wildtrak scoți din buzunar 51.176 de euro cu TVA, asta deoarece cei de la Ford oferă o reducere de 13.500 de euro. Același lucru îl găsim și pe echiparea de top Stormtrak, care în mod normal ar avea un preț de listă de 70.724 de euro cu TVA. Acum, după acest discount, plătești doar 56.000 de euro.

Față de Wildtrak, echiparea Stormtrak aduce în plus elemente precum faruri Matrix, sistem audio premium B&O, jante cu un design nou, culoare nouă și embleme speciale Stormtrak.

  • ds, vineri, 10.10.2025 19:54

    Sincer să fiu, nu mă dau foarte tare pe spate pick-urile, de câțiva ani am tot folosit la muncă, dar de fiecare dată japoneze, ba Mitsubishi, ba Nissan, ba Toyota, fie manuale, fie automate, motoare de 2 l și peste. Eh, asta e altceva, după pick-upurile de la Ford am întors întotdeauna capul. Bordul, materialele, sunt diferite. Altă filosofie, altă calitate, altă croiala. Păcat că ați pus o grămadă de poze nerelevante, foarte multe exterioare și atât de puține din interior. Ar fi fost interesant de văzut și bancheta/locurile spate, de ce nu și bena, detalii din interior. Poate cu altă ocazie. Una peste alta chiar dacă este o mașină de nișă, la prețul asta aș preferă-o oricând in detrimentul multor altora la același preț. O rulotă după ea și... timp să ai.