
Vizibilitate
Așa cum spuneam, stai foarte sus, deci ai o vedere bună prin parbriz de la volanul lui Ranger. Oglinzile laterale sunt printre cele mai mari pe care le-am văzut montate pe o mașină. Sincer, nici nu e nevoie să le reglezi. Din orice poziție ai sta la volan, vei vedea în ele tot ce e nevoie. Primești un sistem de camere cu vedere la 360 de grade. Este un sistem mai avansat decât unul clasic, pentru că ai multe vederi în plus.
De exemplu, ai o vedere mai joasă la camera spate, sau o vedere împărțită pe jumătate, care îți arată părțile laterale. Practic, sunt niște camere dedicate pentru mersul în off-road, foarte utile pentru o mașină atât de mare. Spun asta deoarece în teren accidentat sunt mult mai potrivite modele mici, precum Suzuki Jimny, unde vizibilitatea este mai bună și te poți strecura mai ușor.
Sincer să fiu, nu mă dau foarte tare pe spate pick-urile, de câțiva ani am tot folosit la muncă, dar de fiecare dată japoneze, ba Mitsubishi, ba Nissan, ba Toyota, fie manuale, fie automate, motoare de 2 l și peste. Eh, asta e altceva, după pick-upurile de la Ford am întors întotdeauna capul. Bordul, materialele, sunt diferite. Altă filosofie, altă calitate, altă croiala. Păcat că ați pus o grămadă de poze nerelevante, foarte multe exterioare și atât de puține din interior. Ar fi fost interesant de văzut și bancheta/locurile spate, de ce nu și bena, detalii din interior. Poate cu altă ocazie. Una peste alta chiar dacă este o mașină de nișă, la prețul asta aș preferă-o oricând in detrimentul multor altora la același preț. O rulotă după ea și... timp să ai.