Interior

4.5

Dacă Coolray venea cu un interior mai jucăuș și mai înclinat către extrema tânără a spectrului, la Cityray lucrurile devin mai mature. Chiar dacă face parte tot din segmentul B, exact ca și fratele mai mic, Cityray este poziționat mai sus în gama Geely, deci vom avea parte de materiale mai calitative.

Astfel, în zonele superioare ale bordului și ale ușilor avem un material moale, plăcut la atingere. Același lucru îl pot spune și de zonele de mijloc. Totuși, când atingi în partea de jos a ușilor și a bordului, regăsești un plastic ceva mai neprietenos, lucru care nu este ieșit din comun pentru acest segment de preț.

Pot spune că estetica interiorului urmărește minimalismul tipic scandinav, design inspirat de marca înrudită Volvo. Pe scaune, pe volan și pe zona din ușă unde îți vei odihni mâna regăsești piele ecologică de culoare neagră. Apropo, scaunele și volanul vin cu funcție de încălzire, iar cel din urmă integrează și o zonă antibacteriană, care după spusele celor de la Geely, rezistă 10 ani.

Antifonarea a fost și ea îmbunătățită față de fratele mai mic Coolray, lucru pe care îl sesizezi destul de rapid. Zgomotele în habitaclu sunt reduse, mai ales la viteze de oraș. Totuși, pe autostradă, zgomotul de vânt își face simțită prezența. Chiar dacă avem același motor ca pe Coolray, la Cityray acesta are niște intervenții ceva mai gălăgioase, posibil și de la masa în plus pe care o are Cityray.

Ampatamentul de 2.701 centimetri oferă un spațiu mai mult decât suficient la picioare pentru ocupanții locurilor din spate. Cu scaunul setat pentru înălțimea mea de 1.85 metri, am avut destul spațiu la picioare. La cap, aceeași poveste, chiar dacă mașina mea de test a venit echipată cu un plafon panoramic.

Tunelul median nu este foarte înalt, iar scaunul din mijloc este lat, deci 3 adulți ar putea sta, destul de confortabil, în spate. Totuși nu recomand soluția asta pentru un drum lung.

Tot în spate avem și porturi de încărcare, o cotieră cu două suporturi de pahare și multe spații de depozitare. Că tot am menționat de acestea, Cityray face o treabă bună pe partea practică. Consola centrală este mare, încăpătoare, cu două suporturi de pahare. Sub aceasta mai regăsim o zonă de depozitare mare. Cu bancheta în poziție normală, portbagajul oferă un volum de 571 de litri.

Dacia Duster are un portbagaj de 517 litri, în timp ce Hyundai Tucson oferă un volum de 577 de litri. Skoda Karoq oferă și ea un portbagaj cu un volum de peste 500 de litri, mai exact 521.

  • DAN, miercuri, 24.12.2025 10:44

    Oricat de tentante ar fi masnile chinezesti prin prisma pretului, chinezii mai au mult pana sa ajunga la maturitatea si rafinamentul ingineresc al europenior, dar si al japonezilor si coreenilor. Pretul nu e totul...

  • dan_grc, miercuri, 24.12.2025 14:37

    Ușor ușor testele cu mărcile chinezești vor deveni majoritare, urmând trendul influencerilor, deocamdată vânzările le vedeți la un alt articol, mărcile europene domină primele locuri, exceptând Toyota, pe locul doi, iar Dacia pe locul 9, cu vânzări aproape duble față de MG, cea mai vândută marcă chinezească în Europa. Geely, Chery, MG, nu vor vinde în România mai mult ca Dacia, pe niciun segment pe care concurează, multă vreme de acum înainte.

  • nsrei, joi, 25.12.2025 12:22

    Totu e fals. Nu vad de ce m ar interesa o mașină care nu schimba treptele corect sau care la gropi și sine de tramvai nu e confortabila. Zici că s au terminat mașinile sau că unii dintre cititorii noștri nu au avut niciodată mașină. Rog comparați aceasta roaba fabricata in 2025 cu un seria 5 2005 apoi reveniți cu concluzia care schimba treptele mai bine și care e mai confortabila

  • parere, joi, 25.12.2025 15:14

    Pai este o optiune excelenta sa nu mai porneasca sistemele de asistenta odata ce le-ai oprit tu ca utilizator. Europenii, americanii si unii asiatici parca s-au tampit, este extrem de enervant sa opresti la fiecare utilizare a masinii anumite sisteme precum mentinerea benzii care sa mai porneasca si o alarma sonora. Idem pt avertizare semne de circulatie, inclusiv semnul de viteza. Eu nu am cumparat o Mazda tocmai din cauza asta, plin de avertizari sonore si unele greu de dezactivat. Toyota de ex. erau mai smart pe chestia asta acum cativa ani, acum nu mai stiu.