Motor / Transmisie
Motorizarea 1.6 i-DTEC din dotarea lui Civic dezvoltă o putere maximă de 120 CP la 4.000 rpm și oferă un cuplu maxim de 300 Nm la 2.000 rpm. Honda oferă un singur nivel de putere pe singurul diesel din oferta Civic. Din acest punct de vedere, majoritatea competitorilor Honda au un avantaj sub forma unei gamei de motorizări mai largi, care include mai multe niveluri de putere disponibile pentru oferta de diesel-uri.
În ceea ce privește propulsorul testat de noi, unitatea este rafinată și silențioasă, sunetele și vibrațiile specifice acestui tip de motorizare fiind estompate foarte bine. Motorizarea de 1.6 litri de la Honda urcă ușor în ture și rezistă și la rularea în regim subturat, iar în compania sa se află o transmisie manuală cu șase trepte care a fost și ea optimizată odată cu facelift-ul. Timoneria mecanismului de schimbare a fost îmbunătățită, fiind mai plăcută în utilizare decât la varianta pre-facelift, dar rămâne cu o cursă la fel de scurtă.
Cutia de viteze este optimizată pentru economia de carburant, având rapoarte relativ lungi. Reprizele asigurate de Civic diesel sunt corecte pentru nivelul de putere anunțat. În raport cu rivalii, Civic diesel nu are cel mai puternic motor de 1.6 litri de pe piață, dar nu este nici pe ultimele locuri. Modelul nipon impresionează mai degrabă prin rafinament și silențiozitate decât prin putere brută.
@AM sunteti neseriosi. i-ati scos consum mai mare ca CRV