Interior
Știți deja că interioarele Honda nu se bazează pe artificii. Sunt cât se poate de corecte și orientate către maximizarea ergonomiei. Este și cazul lui CR-V, care vine cu o poziție la volan atent studiată. Inginerii japonezi au măsurat cele mai bune poziții pentru semnalizare, acționare sistem multimedia, selectare trepte de viteză și chiar au căutat să nu existe reflexii în ecranul instrumentarului de bord.
Pe scurt, cum se simt toate astea? Simplu: te împrietenești imediat cu mașina și toate comenzile sunt naturale. Nu mai vorbesc despre faptul că ideea folosirii unor zone tactile în loc de butoane reprezintă o blasfemie. Prin urmare, ai butoane pentru comenzile climatizării și alte funcții importante. Și butoanele de pe volan sunt ușor de folosit, iar informațiile simplu de cules.
Nu lipsesc spațiile de depozitare generoase. Spre exemplu, avem o cotieră uriașă, avem o consolă centrală cu spațiu de stocare pentru două telefoane, avem un torpedou generos și buzunare mari ale ușilor față. Deci încap sticle.
Când vine vorba de spațiu interior, trebuie menționat că, deși nu avem de a face cu un model electric, Honda CR-V promite spațiu ca unul. Mă refer aici la bancheta spate, unde ai loc generos la picioare (cu 1.5 centimetri în plus) și o podea plată. De asemenea, spătarul banchetei oferă acum mai multe grade de înclinare (16 la număr). Și spațiul la nivelul capului este foarte bun.
În portbagaj, clienții vor găsi valori diferite, în funcție de versiunea aleasă. Și, nu, nu versiunea plug-in hybrid are portbagajul mai mic. Ba din contră. Honda anunță un portbagaj de 596 de litri pe versiunea hibrid clasic (pe care am testat-o și eu) și 635 de litri pe cea PHEV (mulțumită repoziționării bateriei).
eu as fi preferat bogdane sa ne complici lectura mai degraba cu explicarea sistemului hibrid decat cu infloriturile inutile despre vinul de porto si exploratorii portughezi care se dadeau cu corabiile pe oceane. daca chiar era musai sa faci o introducere in nota artistica cu portughezii, te-ai fi putut lega de relatia lor speciala cu japii, mai ales avand in vedere ca ei sunt descoperitorii arhipelagului nipon si mai ales ca subiectul testului e o masina japoneza. despre masina acum, era util de adaugat ca este probabil singurul suv din segment care are un unghi de deschidere a usilor la 90 grade, ceea ce ii confera un plus major la partea practica. odata experimentat accesul asta superfacil n-o sa mai vrei altceva si o sa strambi din nas la orice masina la care usile nu se deschid la 90 grade, pentru ca da o senzatie de confort de neuitat. tehnic, prefer sistemul hibrid de la toyota si pe locul 2 cel e-power al lui nissan, motivul fiind ca asta al hondei, desi poate cel mai fluid in senzatii si placere a condusului, are o veriga potential vulnerabila la partea de fiabilitate pe termen lung, cu acele ambreiaje (sursa de uzura si pierderi de eficienta prin frictiune), care la toyota si nissan si chiar la e-tech-ul lui renault, nu exista. in orice caz, cr-v a fost si ramane o masina excelenta, facuta cu simt de raspundere, robusta, fiabila, practica si confortabila, care se vinde ca painea calda, mai ales in america de nord. atat de cautata si apreciata este, incat si pe piata de rulate cr-v isi mentine valoarea foarte bine. pacat ca europenii nu i-au prins gustul si prefera tiguan si 3008, ceea ce ma rog, nu e chiar asa rau, daca ne gandim ca astfel sustinem economia europeana din care si noi facem parte.