Tinuta de drum
Honda CR-V a fost întotdeauna o mașină confortabilă. Iar această rețetă, care a consacrat SUV-ul, nu se putea schimba acum. Prin urmare, SUV-ul japonez se laudă cu o ținută de drum care te va ține departe de neregularitățile drumului. E drept, o parte din merit revine și jantelor de 18 inch, care, deși nu sunt tocmai arătoase, au anvelope cu talon generos și capacitatea de a absorbi foarte bine gropile. Așadar, imperfecțiunile vor fi bine filtrate. Totuși, antifonarea suspensiei lasă loc de unele îmbunătățiri fine.
Cât privește abilitățile off-road ale mașinii, nu a fost cazul exemplarului testat de noi. Avea 4x2. Deci, mai corect ar fi să ne uităm către versiunea 4x4. Totuși, merită menționat faptul că există o diferență considerabilă între versiuni, atunci când vorbim despre gardă la sol. Spre exemplu, versiunea plug-in hybrid are o gardă la sol de 16 centimetri, în vreme ce versiunea cu hibrid clasic este ceva mai versatilă, cu o gardă la sol de 20 de centimetri.
Cât privește rularea cu ceva mai mult aplomb pe viraje, Honda CR-V nu caută acte de bravură, fiind limitată în reacții de către ruliul pronunțat și de direcția care nu transmite foarte multe. Important este că aceasta din urmă se va simți foarte ușoară în mediul urban, acolo unde ai de făcut manevre de parcare.
eu as fi preferat bogdane sa ne complici lectura mai degraba cu explicarea sistemului hibrid decat cu infloriturile inutile despre vinul de porto si exploratorii portughezi care se dadeau cu corabiile pe oceane. daca chiar era musai sa faci o introducere in nota artistica cu portughezii, te-ai fi putut lega de relatia lor speciala cu japii, mai ales avand in vedere ca ei sunt descoperitorii arhipelagului nipon si mai ales ca subiectul testului e o masina japoneza. despre masina acum, era util de adaugat ca este probabil singurul suv din segment care are un unghi de deschidere a usilor la 90 grade, ceea ce ii confera un plus major la partea practica. odata experimentat accesul asta superfacil n-o sa mai vrei altceva si o sa strambi din nas la orice masina la care usile nu se deschid la 90 grade, pentru ca da o senzatie de confort de neuitat. tehnic, prefer sistemul hibrid de la toyota si pe locul 2 cel e-power al lui nissan, motivul fiind ca asta al hondei, desi poate cel mai fluid in senzatii si placere a condusului, are o veriga potential vulnerabila la partea de fiabilitate pe termen lung, cu acele ambreiaje (sursa de uzura si pierderi de eficienta prin frictiune), care la toyota si nissan si chiar la e-tech-ul lui renault, nu exista. in orice caz, cr-v a fost si ramane o masina excelenta, facuta cu simt de raspundere, robusta, fiabila, practica si confortabila, care se vinde ca painea calda, mai ales in america de nord. atat de cautata si apreciata este, incat si pe piata de rulate cr-v isi mentine valoarea foarte bine. pacat ca europenii nu i-au prins gustul si prefera tiguan si 3008, ceea ce ma rog, nu e chiar asa rau, daca ne gandim ca astfel sustinem economia europeana din care si noi facem parte.