Design
Vechea generație Honda CR-V nu era pentru oricine. Designul frontal era dificil de înțeles de către unii potențiali clienți. Tocmai de aceea, Honda a decis să creeze o adresabilitate mai mare odată cu noul model. Și le-a ieșit. După părerea mea, noua generație arată mult mai bine. Cel puțin din față. Aici avem noi blocuri optice, unite de o bandă cromată sau neagră, în funcție de echipare, o grilă generoasă și două faruri ascuțite.
Pe mine, personal, aspectul acesta frontal mă trimite cu gândul la Mazda CX-60. Iar aspectul posterior, așa cum am aflat de la urmăritori, aduce puțin cu ce vedem pe Volvo XC60. Nu e nimic rău în asta. Ambele mașini care par similare au fost apreciate pentru designul lor. Deci și Honda va fi.
Când vine vorba de elemente distinctive, e bine de știu că primești în standard jante de 18 inch și cu alea rămâi. Poți să schimbi designul, însă dimensiunea rămâne aceeași. Eventual, poți să comanzi un pachet Aero, care aduce inserții gri la nivelul caroseriei.
Ai 6 culori de caroserie, ceva mai animate ca în trecut. Ai un roșu, un auriu și acest albastru Canyon River. Exceptând culoarea neagră, toate celelalte mai adaugă 650 de euro prețului final.
eu as fi preferat bogdane sa ne complici lectura mai degraba cu explicarea sistemului hibrid decat cu infloriturile inutile despre vinul de porto si exploratorii portughezi care se dadeau cu corabiile pe oceane. daca chiar era musai sa faci o introducere in nota artistica cu portughezii, te-ai fi putut lega de relatia lor speciala cu japii, mai ales avand in vedere ca ei sunt descoperitorii arhipelagului nipon si mai ales ca subiectul testului e o masina japoneza. despre masina acum, era util de adaugat ca este probabil singurul suv din segment care are un unghi de deschidere a usilor la 90 grade, ceea ce ii confera un plus major la partea practica. odata experimentat accesul asta superfacil n-o sa mai vrei altceva si o sa strambi din nas la orice masina la care usile nu se deschid la 90 grade, pentru ca da o senzatie de confort de neuitat. tehnic, prefer sistemul hibrid de la toyota si pe locul 2 cel e-power al lui nissan, motivul fiind ca asta al hondei, desi poate cel mai fluid in senzatii si placere a condusului, are o veriga potential vulnerabila la partea de fiabilitate pe termen lung, cu acele ambreiaje (sursa de uzura si pierderi de eficienta prin frictiune), care la toyota si nissan si chiar la e-tech-ul lui renault, nu exista. in orice caz, cr-v a fost si ramane o masina excelenta, facuta cu simt de raspundere, robusta, fiabila, practica si confortabila, care se vinde ca painea calda, mai ales in america de nord. atat de cautata si apreciata este, incat si pe piata de rulate cr-v isi mentine valoarea foarte bine. pacat ca europenii nu i-au prins gustul si prefera tiguan si 3008, ceea ce ma rog, nu e chiar asa rau, daca ne gandim ca astfel sustinem economia europeana din care si noi facem parte.