Vizibilitate
La capitolul suprafață vitrată, Honda HR-V stă destul de bine. Geamurile sunt bine proporționate, iar luneta este și ea decentă. Din păcate, din zona posterioară vin cele mai multe probleme, mai ales dacă ai pasageri pe rândul doi de scaune. Asta pentru că tetierele ocupă o parte importantă din câmpul tău vizual, dacă sunt ridicate.
Oglinzile compensează parțial, fiind generoase și oferind o perspectivă bună în lateral. Montanții din față au fost reduși ca grosime, comparativ cu modelul anterior, iar acum nu mai sunt atât de intruzivi.
De reținut și că echiparea standard include camera de marșarier pentru zonele ceva mai complicate, atunci când vine vorba de parcare.
În primul rând am remarcat bordul discret, mai mult decât decent, aș spune chiar minimalist la prima vedere. În al doilea rând: versiunea de bază este surprinzător de dotată. În al treilea rând: tare aș fi curios să văd servisarea la sistemul complex de motor termic-motoare electrice.