Tinuta de drum

4.0

Așa cum am menționat și în capitolul dedicat motorizării sau cel dedicat consumului, Honda HR-V pare să se simtă cel mai bine în zonele urbane. Motorizarea hibridă de sub capotă e foarte agilă la viteze mici, undeva sub 70 km/h, și se dovedește destul de potentă pe sprinturi scurte, caracteristice depășirilor din oraș.

Suspensia e încă un punct forte, la pachet cu izolarea fonică. Totul se întâmplă în liniște sub aripile mașinii, foarte puțin zgomot ajungând în habitaclu de la asfalt sau articulații. Mai mult, deși vorbim de un sistem pasiv de amortizare, HR-V a oferit un grad ridicat de confort peste toate tipurile de denivelări. Sigur, dinamic, pachetul nu este debordant, dar nici nu cred că se aștepta cineva ca noul HR-V să fie un atlet pe viraje.

Servodirecția nu oferă cine știe ce feedback, iar garda la sol înaltă ridică destul de mult centrul de greutate, ceea ce duce la ruliu pronunțat în virajele abordate mai rapid. Per total însă, pentru familii tinere sau cupluri fără copii, HR-V se va dovedi suficient.

 
  • ds, joi, 05.05.2022 12:21

    În primul rând am remarcat bordul discret, mai mult decât decent, aș spune chiar minimalist la prima vedere. În al doilea rând: versiunea de bază este surprinzător de dotată. În al treilea rând: tare aș fi curios să văd servisarea la sistemul complex de motor termic-motoare electrice.

  • @ds, joi, 05.05.2022 14:24

    daca va fi ca la Toyota POATE vei vedea servisarea cand esti al 3 lea proprietar

  • NIGGAPLS, joi, 05.05.2022 15:40

    @ds ce e de vazut la serivsare? Mufe care intra si ies in baterie/motor. Servisarea e simpla, costurile in schimb o sa fie "interesante". Honda a distrus tot ceea ce cladise pe piata europeana. Cum e posibil sa aduci numai hibrizi? Nu toata lumea traieste in orase.

  • NIGGAPLS, joi, 05.05.2022 15:41

    ..sau langa circuit. (ca sigur o sa se trezeasca vreunul sa zica de Civic TypeR)

  • ds, joi, 05.05.2022 19:43

    @NIGGAPLS :)))) Mai ușor cu mufe care intră/ies, că nu e chiar așa, mai este și motorul termic cuplat la cele electrice. Iar ăla e și pe post de generator și cu rol de motor clasic. Belea mare! Eu vorbesc de Doreii de prin service-uri, că doar sunt pățit cu vreo trei mașini, din care două în garanție, una pe la 50.000 km, alta la vreo 20.000, n-au fost în stare să găsească defectul nici după patru vizite. Calitatea meseriașilor e la pământ.

  • NIGGAPLS, joi, 05.05.2022 20:20

    @DS Da, ai dreptate, sa le repari e bataie multa de cap si necesita un specialist/scule. Dar in afara de tinichigerie, nimic nu se mai repara in service, se inlocuieste.

  • Andrei, joi, 05.05.2022 21:41

    De ce s-ar complica cineva cu masina asta cvasi inutila, cand poti lua o compacta mai ieftin, cu spatiu mai mare si un motor decent? Ce au asiaticii astia cu sistemul ala de inchidere a usilor, venit din anii'90? Toti, Honda, Toyota, nu conteaza.

  • Vlad, marţi, 10.05.2022 09:12

    Mi-ar placea un test drive cu Honda HR-V. Am si eu un fix cu portbagajul, pare cam mic 320l :))) Dar o pun pe lista, chiar trebuie sa schimb masina si mi-ai atras atentia cu ce ai punctat aici in articol

  • Eugen, vineri, 13.05.2022 12:15

    Seamana izbitor cu Mazda...si la bord interior CX30 si cea electrica. Nu totul se rezuma la consum la 35000 eur