Interior
Spre deosebire de noul Prius, interiorul lui Ioniq este ceva mai "pământean". Ergonomia este prioritizată și înțelegi asta după ce folosești sistemul de climatizare. Comenzile sunt intuitive.
Nu același lucru poate fi spus despre butoanele de pe volan. Sunt numeroase și e nevoie de timp de acomodare.
Materialele folosite la interior sunt destul de prietenoase. Avem un amestec de plastic moale și tare, acesta din urmă fiind resimțit pe consola centrală și în părțile inferioare ale planșei de bord. Finisajele sunt și ele bune.
Pe bancheta din spate, spațiul la nivelul picioarelor este decent, similar cu ce găsești într-o compactă normală. Însă nu atât de generos ca într-un Golf GTE, spre exemplu. Amplasarea bateriei sub bancheta spate eliberează mult spațiu în portbagaj. Chiar și cu o roată de rezervă temporară, capacitatea acestuia este de 550 de litri. Este avantajul direct al lui Ioniq, pentru că portbagajul este cu mult peste ce oferă Volkswagen Golf GTE și Toyota Prius. În plus, gura de încărcare este largă și permite introducerea obiectelor voluminoase.
Cât privește spațiile de depozitare, ai putea crede că ești într-un monovolum. Multe locuri la nivelul portierelor, pe consola centrală și la baza planșei de bord. Există chiar și un spațiu pentru tabletă pe consola centrală.
e bine venita, totusi nu pot sa nu remarc ca mai adaugi juma de masina pentru a face o economie de 30% care nu se va amortiza niciodata, deci hibridul ramane in continuare un moft, poate in alte tari unde avantajele fiscale sunt importante ar putea fi o optiune, dar la noi inseamna constiinta pe bani multi, mai bine diferenta de 10000 de euro o dau la orfani, ar fi mai bine cheltuiti.