Calitate / Pret
Cum convingi publicul să renunțe la dieseluri în favoarea unui hibrid? Îl tentezi cu un consum redus (am văzut asta mai sus) și promiți prețuri cel puțin la nivelul versiunilor diesel.
Rămâne să judecați voi dacă prețul de pornire al lui Ioniq în România, adică 26.100 de euro, este unul accesibil. Dacă stați pe gânduri, vă spun că Hyundai are și o ofertă specială, care coboară prețul până la 24.100 de euro. Suma le asigură clienților nivelul de echipare Highway. Dacă vă doriți mașina testată de noi, adică vârful de gamă Exclusive, prețul de listă este de 29.100 de euro, iar cu oferta specială coboară la 27.000 de euro.
Dacă ne raportăm la Prius, trebuie să vă spun că socotelile încep de la 28.100 de euro. Nivelul de echipare de top Sol+ ajunge însă la aproape 32.000 de euro, cu mult peste Ioniq. Cât despre Volkswagen Golf GTE, nici nu are rost să-l mai luăm în calcul, întrucât prețul său pornește de la 36.300 de euro.
e bine venita, totusi nu pot sa nu remarc ca mai adaugi juma de masina pentru a face o economie de 30% care nu se va amortiza niciodata, deci hibridul ramane in continuare un moft, poate in alte tari unde avantajele fiscale sunt importante ar putea fi o optiune, dar la noi inseamna constiinta pe bani multi, mai bine diferenta de 10000 de euro o dau la orfani, ar fi mai bine cheltuiti.