Siguranta
Întrucât Ioniq este o mașină neobișnuită, cu trei posibilități de motorizare alternativă, EuroNCAP s-a grăbit să testeze mașina. A fost izbită de barierele de beton chiar versiunea hibridă. A obținut cinci stele și un punctaj ridicat la aproape toate capitolele: 91% pentru protecția pasagerilor adulți, 80% pentru protecția pasagerilor copii, 70% pentru protecția pietonilor și 82% pentru sistemele de siguranță.
Ioniq vine în standard cu șapte airbaguri și poate fi comandat cu mai mute sisteme de siguranță, printre care și un sistem de frânare automată de urgență cu funcție de recunoaștere a pietonilor, sistem de avertizare și asistență la schimbarea benzii de mers, sistem de monitorizare a presiunii în pneuri și asistent la pornirea în rampă.
e bine venita, totusi nu pot sa nu remarc ca mai adaugi juma de masina pentru a face o economie de 30% care nu se va amortiza niciodata, deci hibridul ramane in continuare un moft, poate in alte tari unde avantajele fiscale sunt importante ar putea fi o optiune, dar la noi inseamna constiinta pe bani multi, mai bine diferenta de 10000 de euro o dau la orfani, ar fi mai bine cheltuiti.