Tinuta de drum
Hyundai a încercat să facă din Ioniq o mașină plăcută și din perspectiva șoferului. Inginerii au lucrat la o suspensie care se străduie să fie și confortabilă, dar și sigură. Compromisul nu prea le-a ieșit, întrucât anumite denivelări se resimt în habitaclu. În plus, suspensia devine zgomotoasă în astfel de situații. Pe porțiuni de drum virajat, aderența se păstrează destul de bine.
Primele semne de slăbiciune apar pe puntea față, însă ESP-ul intervine rapid. Există o senzație constantă de ruliu în virajele abordate cu aplomb. Direcția a fost gândită pentru a face din Ioniq o mașină foarte manevrabilă. Este ușor de acționat, însă nu foarte precisă.
e bine venita, totusi nu pot sa nu remarc ca mai adaugi juma de masina pentru a face o economie de 30% care nu se va amortiza niciodata, deci hibridul ramane in continuare un moft, poate in alte tari unde avantajele fiscale sunt importante ar putea fi o optiune, dar la noi inseamna constiinta pe bani multi, mai bine diferenta de 10000 de euro o dau la orfani, ar fi mai bine cheltuiti.