
Tinuta de drum
Noua Hyundai Kona este destul de confortabilă pe orice tip de drum.
Direcția nu este cea mai precisă, iar feedback-ul este aproape inexistent. La schimbările rapide de direcție va trebui să ai ceva răbdare, deoarece răspunsul este mai întârziat decât mi-aș fi dorit.
Așa cum m-am așteptat, Hyundai Kona are un comportament subvirator. Chiar și așa, Hyundai Kona este o mașină previzibilă și stabilă chiar și atunci când intri cu ceva mai mult curaj în viraje.
La viteze mai mari vei sesiza, în schimb, un ruliu destul de pronunțat.
Suspensia este, în schimb, foarte bine calibrată și nu este foarte zgomotoasă nici atunci când treci peste denivelări. Pentru că vorbim aici de un crossover, nu puteam să nu am o porțiune de macadam, acolo unde am fost plăcut surprins să constat că suspensia absoarbe foarte bine denivelările și pietricelele de pe acest tip de drum.
Pe un asemenea drum am mers lejer și fără teamă chiar și cu 60 km/h.
Desigur, vei simți o oarecare rigiditate atunci când treci peste denivelări mai mari, cum ar fi cele pentru limitarea de viteză montate pe asfalt. În general, Hyundai Kona, chiar și în echiparea N Line, are o ținută de drum calibrată mai degrabă pentru confort decât pentru un stil de condus vivace.
Stai, boss, ca nu inteleg. Masina a luat 4 stele la testele Euro NCAP, dar voi ii dati 3.5 stele la capitolul Siguranta? Cum mai si vine asta?