Vizibilitate

4.5

Vizibilitatea este foarte bună din față și din lateral, însă în spate este puțin obturată de către montanții C foarte groși. Din fericire, am avut o cameră de marșarier cu o rezoluție decentă care m-a ajutat să manevrez cu spatele fără probleme.

Pe lângă camera video, Hyundai Kona mai primește și senzori de parcare acustici, așa că nu ar trebui să ai dificultăți la parcare.

Oglinzile laterale sunt destul de mari și oferă vizibilitate bună în spate. În plus, integrează și un sistem de monitorizare a unghiului mort. 

  • aha, luni, 16.06.2025 13:26

    Stai, boss, ca nu inteleg. Masina a luat 4 stele la testele Euro NCAP, dar voi ii dati 3.5 stele la capitolul Siguranta? Cum mai si vine asta?

  • eu, luni, 16.06.2025 13:33

    consum excesiv specific coreenilor. poate ca in 2005 inca ar mai fi mers, dar in 2025 in niciun caz.

  • N, luni, 16.06.2025 14:05

    @ Automarket E adevarat ca Hyundai i10 nu se mai fabrica?

  • ds, luni, 16.06.2025 14:33

    Și farurile și stopurile sunt așezate total aiurea, nu numai ca aspect dar și pentru integritatea lor. Sunt fix în locurile cele mai vulnerabile. La banii ăștia aș prefera oricând, să zicem, așa, la întâmplare, o Skoda Octavia 1.5 TSI de 150 cp.

  • daniel, marţi, 17.06.2025 11:36

    De ce cu motor pe benzina cand au si hibrida si full electrica? De fapt au proiectat prima data modelul electric iar celelalte motorizari sunt pe aceeasi platforma.

  • SJTEO, marţi, 17.06.2025 12:46

    Masina scumpa 27 de mii de euro , consum mare , plastice tari la greu in interior , urata ca forma din punctul meu de vedere . Nu cred ca in Romania au sa rupa cu vanzarile cel putin nu in varianta asta top cu motor pe benzina . Poate la full hybrid au sa fie cereri mai mari .