Interior
Pentru a-și putea măsura puterile cu BMW și Audi, Kia trebuia să le asigure clienților lui Stinger și un interior premium. Iar această etichetă nu poate fi sugerată decât prin materiale și finisaje superioare. Plasticul de pe planșa de bord este moale și plăcut. La fel și pe fețele ușilor. Doar zona inferioară păstrează un plastic ceva mai tare și neprietenos, dar rețeta asta am mai văzut-o și în cazul BMW sau Audi.
Scaunele sunt foarte confortabile, au o susținere laterală bună și sunt îmbrăcate în piele Nappa. Volanul are și el un design sportiv, este îmbrăcat în piele fină, însă are un detaliu care s-ar putea să-i dezamăgească pe unii clienți: partea centrală este creată dintr-un plastic auster, anost.
Pe planșa de bord butoanele par a fi din aluminiu. Din păcate, nu oferă acea senzație rece, metalică pe care o găsești în gama Audi sau Mercedes. Ergonomia este bună, comenzile fiind dispuse intuitiv.
Avem și spații de depozitare multiple, implicit la baza planșei de bord, unde există un spațiu cu încărcare prin inducție pentru telefonul mobil. Buzunarele ușilor sunt și ele bine croite și pot primi sticle de maxim un litru.
Pe locurile din spate există un spațiu extrem de generos la nivelul picioarelor. Tunelul central este însă destul de înalt și nu va permite o rulare confortabilă pentru trei pasageri. La nivelul capului nu este foarte mult loc, întrucât linia de coupe cere tribut, mai ales de la cei care se apropie de 1.80 metri.
Hayonul cu acționare electrică oferă o gură de acces generoasă, dar portbagajul ar avea nevoie de ceva mai mulți litri, pentru că cei 406 oferiți sunt cam puțini în comparație cu ce promit rivalii Seria 4 Gran Coupe și Audi S5. Nu mai vorbesc de Volkswagen Arteon.
Scurtissim - și foaaarte subiectiv: - nu-i urîtă *cu flăcări*, dar nici Miss Universe - pare și mai mare decît e-n realitate (măsurată efectiv) - i-or ajuta die Herren Schreyer und Biermann pe kia-hyundalezi, dar și la motoristică le lipsesc niște nemți - bine măcar că-i ieftină (la modul relativ) și garantat fiabilă. ...Dar tot mă-ndoiesc că va fi un hit (în UE zic, că-n State s-ar putea să fie.)