Siguranta
Probabil că EuroNCAP nu ne va oferi imaginea tristă a unui LC schimonosit după testele de siguranță, pentru că costurile unui astfel de test ar fi majore. Ce știm însă este faptul că un producător precum Lexus nu-și permite să facă experimente și economii pe o mașină precum LC, iar asta se traduce prin faptul că în lista de dotări ale mașinii se află o armată de elemente care au efect activ sau pasiv asupra siguranței.
Pentru a ne ușura munca, cei de la Lexus au "împachetat" aceste sisteme sub umbrela Lexus Safety System +, o colecție de tehnologii disponibile standard pe LC dezvoltate pentru a se asigura că mașina poate controla în situații limită volanul sau frânele pentru a evita un accident.
Safety System + folosește radare, camere și senzori pentru a detecta mașinile și pietonii și pentru a frâna în caz de urgență, vine cu sisteme precum cruise controlul adaptiv cu asistență la părăsirea accidentală a benzii. Asistentul de unghi mort, cel de fază lungă și cititorul de semne de circulație sunt și ele prezente în arsenalul lui LC.
Un bonus care amestecă tehnologia cu siguranța: Head-Up Display-ul care proiectează pe parbriz informațiile utile în format HD este o reușită tehnologică remarcabilă care-ți ușurează munca la volan și demonstrează că un instrumentar de bord digital nu înseamnă neapărat că un pachet Head-Up Display e superfluu.
Absolut fenomenala masina mai ales din punct de vedere al designului!