Design
Lexus LC arată atât de bine, încât am primit aplauze și "thumbs up"-uri la propriu pe autostrăzile din Germania din partea unor posesori ai mărcilor autohtone. Și știm cu toții cât de reci sunt în general germanii la capitolul "să ne bucurăm de noutățile industriei auto japoneze".
Cu jocul său complex la nivelul farurilor și cu stopurile LED cu efect de "cascadă" în interiorul blocului optic, Lexus LC devine brusc unul dintre modelele pe care orice marcă prezentă în industria auto și-ar dori să-l aibă în portofoliu. Japonezii au fost curajoși și au mizat pe faptul că reacțiile din jurul conceptului prezentat în 2012 trebuie dublate și pe versiunea de serie și le-a cam ieșit.
Mașina arată fabulos indiferent de culoarea de caroserie pe care o alegi, însă e păcat să strici comanda printr-o nuanță închisă, deci e momentul bun să dublezi curajul japonezilor cu puțin tupeu cromatic care face ca un LC galben sau roșu să atragă toate privirile pe stradă.
Jantele de 21 de inch contribuie și ele la efectul estetic dinamic al lui LC. Este o premieră în segment, pentru că de obicei inginerii nu-și permit să "insereze" 21 de inch pe o caroserie atât de plonjată. Noua platformă a celor de la Lexus a permis însă asta, iar flexibilitatea a făcut ca LC să poată fi încălțat "atipic".
Absolut fenomenala masina mai ales din punct de vedere al designului!