Tehnologie
Un erou trebuie să fie înzestrat cu superputeri. Iar în cazul de față, eroul Lexus LC beneficiază de tot ce au avut japonezii mai bun la capitolul tehnologie. Totuși, pentru că a fost lansat acum aproape trei ani, nu săriți cu pretenții pentru suport Apple Carplay și Android Auto. Ai un sistem multimedia destul de generos, cu ecran mare, dar cu un meniu alambicat. Spre exemplu, deși există un meniu dedicat telefonului, conectarea acestuia trebuie să se facă în prealabil în meniul Setări. Și ar mai fi câteva comenzi ascunse, cum ar fi ventilația scaunelor. Trebuie să sapi prin meniu, iar asta mănâncă timp și poate distrage atenția.
Altfel, grafica sistemului este destul de bună, iar răspunsul decent dacă vă obișnuiți cu utilizarea suprafeței tactile de pe consola centrală. Aici părerile sunt împărțite. Eu nu m-am împăcat foarte bine cu ea, însă am avut colegi care au apreciat-o.
Pe lista de dotări am regăsit faruri full LED cu fascicul triplu. Japonezii au muncit mult pentru a reuși să înglobeze într-un design frontal atât de complex o astfel de tehnologie de iluminare. Farurile trebuiau să aibă și o dimensiune redusă. Deci, ca și în cazul suspensiei față, Lexus susține că inginerii săi au tras din greu.
Bineînțeles, există semnalizări cu LED, stopuri cu LED, acces și pornire fără cheie, climatizare automată pe două zone cu un filtru de aer inteligent și scaune față reglabile electric pe 10 direcții, încălzite și ventilate.
Pe lista de opționale se găsesc în mare parte detalii estetice, materiale superioare și sistemul audio Mark Levinson. Prin urmare, Lexus s-a străduit să ofere un pachet de dotări standard extrem de cuprinzător.
Sunt unii care își cumpără mașini de lux după care le pun butelii de GPL că nu prea au bani de combustibil. Alții strâmbă din nas și susțin că „nu ne-a plăcut dimensiunea portbagajului” când văd o mașină sport premium. Că de-aia s-au inventat mașinile sport: ca să-și care proprietarul sacii de varză cu ele, nu-i așa?