Design
Ce se întâmplă când designerii japonezi visează dragoni sau alte personaje fantasmagorice? Dau naștere unor mașini care arată spectaculos. Iar Lexus LC nu și-a pierdut doza de spectaculos nici la trei ani de la debut. Atrage la fel de multe priviri și întrebări.
Toate eforturile depuse de ingineri pentru suspensia și blocurile optice față au dat rezultate. Capota a fost foarte mult coborătă, iar Lexus LC arată ca o săgeată. Din păcate, într-o țară ca România, unde drumurile sunt pline de pietricele care atentează la parbrizul tău, capota este o grijă în plus. Designul său futurist reprezintă o slăbiciune în țara noastră pentru că apar o mulțime de zgârieturi create de aceste pietricele.
Grila impozantă, jantele uriașe de 21 de inch în două tonuri de culoare, eleronul care se ridică automat la peste 80 de km/h, evacuările spectaculoase și acoperișul din fibră de carbon sunt doar câteva elemente care sporesc agresivitatea lui Lexus LC.
Sunt unii care își cumpără mașini de lux după care le pun butelii de GPL că nu prea au bani de combustibil. Alții strâmbă din nas și susțin că „nu ne-a plăcut dimensiunea portbagajului” când văd o mașină sport premium. Că de-aia s-au inventat mașinile sport: ca să-și care proprietarul sacii de varză cu ele, nu-i așa?