Performante
Ca să joci la Wimbledon, trebuie să ai un serviciu rapid. Iar Mazda a înțeles asta. Prin urmare, performanțele nu sunt de neglijat. Sprintul de la 0 la 100 de km/h se realizează în 5.8 secunde, iar viteza maximă se oprește la 200 de km/h.
În ordine alfabetică, luăm la puricat modelul celor de la Audi, care se laudă cu un pachet hibrid ce oferă 299 CP și 450 Nm. Pe scurt, acest Audi Q5 50 TFSIe quattro-ultra S tronic are un propulsor de 2 litri turbo de 265 CP și 370 Nm, un motor electric de 143 CP și 350 Nm și o cutie cu dublu ambreiaj cu 7 trepte.
Toate acestea pentru un sprint până la 100 km/h în 6.1 secunde și o viteză maximă de 239 km/h.
BMW X3 xDrive30e propune tot un 2 litri supraalimentat, care dezvoltă 184 CP și 300 Nm. Să nu se mai zică despre germani că nu sunt boemi, dacă nici turbina asta nu este relaxată. Apoi avem un motor electric de 109 CP și 265 Nm, iar sistemul este creditat cu 292 CP și 420 Nm. Cu acest mijloc de deplasare ajungem la 100 km/h în 6.1 secunde și la o viteză maximă de 210 km/h.
Să trecem puțin și pe la Stuttgart. Aici avem, firesc, tot un 2 litri turbo de 204 CP și 320 Nm, un motor electric de 136 CP și 440 Nm, pentru un total hibrid de 313 CP și 550 Nm. Acestea fiind spuse, mai menționăm că Mercedes-Benz GLC 300e 4Matic ajunge la 100 km/h în 6.7 secunde și are o viteză maximă de 218 km/h.
Acestea fiind spuse, CX-60 se dovedește surprinzător de agil pe hârtie. Trebuie doar să te împaci cu sunetul motorului pe benzină.
Nota bene: motor pe benzină, aspirat, de 2.5 litri. Mazda rămâne fidelă principiului No turbo până la capăt, chiar și la PHEV. De apreciat!