
Calitate / Pret
În România, Mazda CX-80 pleacă de la 56.990 de euro cu TVA. Față de toți rivalii menționați anterior, Mazda oferă niveluri de echipare, în timp ce la restul ești nevoit să bifezi dotări individuale. Mazda CX-80 vine foarte bine echipată din standard, dar în continuare ai șansa de a-ți personaliza mașina cum dorești. Spun asta pentru că ai la dispoziție 5 niveluri de echipare.
Noi am avut de-a face cu cea de top, care se numește Takumi Plus. Pentru versiunea diesel scoți din buzunar cel puțin 57.990 de euro, iar echiparea de top pleacă de la 67.440 de euro. Mașina mea de test a avut în plus și culoarea Roșu Artisan, iar prețul de listă a fost de 69.540 de euro cu TVA.
Comparativ, Skoda Kodiaq pleacă de la 37.904 euro, dar pentru a avea motorul diesel de 193 CP și al treilea rând de scaune, scoți din buzunar cel puțin 45.341 de euro. Audi Q7 pleacă de la 70.700 de euro, în timp ce BMW X5 pleacă de la 83.479 de euro. Nu în ultimul rând, Mercedes-Benz GLE (varianta non-coupe) are un preț de pornire de 83.420 de euro cu TVA.
deci stai ca nu inteleg. "La mers cuminte, în afara orașului, consumul a scăzut sub 5.5 l/100 km, lucru care arată măiestria motorului diesel." F interesant La mers cuminte in afara orasului probabil ca poti sa scoti acest consum cu ORICE masina din orice an de dupa 1990 si care costa de la 500 de euro in sus ! Sincer nu inteleg aceasta "maiestrie" de care se vorbeste in articol. Poate din cauza ca e asa de complicat si totusi functioneaza Mai ales ca i f scump. PS; Articolul trebuia marcat cu "P" doar ca sa intelegem si noi. asa , trebuie sa citim printre randuri