Design
Dacă silueta modelului MX-5 este atractivă, cea a versiunii RF este de-a dreptul sexy. Atunci când hard-top-ul este pe poziție, linia este cea a unui mini fastback cu un spate apetisant.
După ce decapotăm mașina, partea centrală a plafonului dispare și silueta care se prezintă este cea a unei caroserii targa. Oricum ai privi mașina, tot frumoasă este.
Întrebare care rămâne este una evidentă: ce alegem? MX-5 cu soft-top sau MX-5 RF?
Titlu inspirat si test obiectiv, dar ceva nu rimeaza cu pretul (prezumtiv poate?) al variantei RF, fiindca-n vest versiunea targa e taxata-n plus doar cu 2.500-2.700, iar la noi de obicei sumele-s mai mici (inclusiv pretul de baza al cabrioletului - "doar" 20.090 euro.) Posibil sa fie vorba de obligativitatea unui nivel superior de echipare pt RF si cu motorul 1.5, asa ca meritam o clarificare - daca ea exista, evident. Va avea cred succes si-n Romania, fiind mai confortabila si mai silentioasa decit sora ei cu pavilion textil - in ciuda suieraturilor sesizate - si-n plus mai protejata de vandalii care nu lipsesc nici la noi. In rest, RF-ul are ceva din farmecul fostelor... si disparutelor mici coupe-uri britanice sau italiene (ba chiar si germane - v. "anticul" Opel GT) si practic n-are concurent deocamdata, asa ca Mazda poate cere pe RF cam cit vrea. ;-)