Vizibilitate
Un cabrio e o sabie cu două tăișuri când vine vorba de vizibilitate. Dacă acoperișul este ridicat, ai o senzație constantă de claustrofobie pentru că suprafața vitrată este destul de zgârcită. În aceste condiții, MX-5 oferă o lunetă îngustă, dar o oglindă retrovizoare uriașă. Noroc cu oglinzile laterale, bine proporționate.
Imediat ce cobori acoperișul din pânză, se face lumină. Și la propriu, și la figurat. Te simți integrat imediat în peisajul din jur, te simți acolo, cu părul în vânt și cu vizibilitate deplină, la 360 de grade. Parcările ies imediat, chiar și cele laterale, pentru că poți judeca extrem de ușor dimensiunile mașinii.
Diferența dintre un MX-5 capotat și unul decapotat e ca aceea dintre o mașină fără senzori de parcare și una cu camere la 360 de grade.
Frana de mana e tot Takumi su e de la Sapanta de Maramu?