Calitate / Pret

4.0

Hai sa stabilim ceva de la început, pentru a preveni un anumit tip de comentariu: SL a fost întotdeauna unul dintre cele mai scumpe modele Mercedes-Benz pe care le puteai cumpăra. De la Gullwing încoace, chiar. Așa că, faptul că prețul pentru un SL 63 AMG pornește de la 205.760 euro nu ar trebui să surprindă pe nimeni.

Ustură, știu, dar partea bună e că nu prea mai ai ce opțiuni să mai adaugi pe deasupra, să îl faci mult mai scump. Exemplarul testat de noi a avut o etichetă de 218.508 Euro. Vopseaua Manufaktur Roșu Patagonia a costat 1.400 de euro, plafonul cu microfibră pe interior încă 1.400 euro, pachetul de asistență la conducere 2.430 euro, pachetul Premium Plus încă 3.400 euro (include, printre altele, farurile Digital Light absolut geniale), iar jantele de 21 de inch au mai costat 1.250 euro extra.

Comparativ, un BMW M8 Cabrio pornește de la 169.694 euro, un Porsche 911 Turbo Cabriolet pornește de la 235.000 de euro, iar un Bentley Continental GTC de la 250.000 de euro. Acum mai e scump sau e un chilipir?

  • Jian de la Calafat, joi, 22.08.2024 17:45

    SL 63 amg 4Matic+, doar unul dintre multele exemple care reconfirma faptul ca BEV-urile sunt destinate exclusiv hipoacuzicilor.

  • spaclu lu manole, joi, 22.08.2024 18:01

    Ha-ha-ha ... deci ti-a zburat sapca din cap:):) Daca imi dai voie pentru un pont: trage cozorocul mai jos. Fa proba la viteze mici si asigura-te ca vantul impinge cozorocul in jos. Strange sapca un pic mai mult, dar nu prea tare, ca devine suparator dupa o vreme. Dup-aia poti s-o calci in voie. E o veste foarte buna ca au reusit pana la urma sa imbunatateasca timpul de selectie al vitezelor si sa seteze transmisia pe schimburi mai rapide. Lentoarea transmisiei a fost unul din punctele slabe ale generatiilor precedente. Cat despre culoare, design si atractivitate, putine lucruri sunt mai dezirabile decat o decapotabila rosie de la Mercedes. Pretul insa ... la banii actuali costa cam cat era un SL65 acum 20 de ani. Adica un V12 veritabil. Cu sunet, rafinament si livrare a puterii corespunzatoare :) Este mare pacat ca reglementarile actuale din UE au estompat sunetul demential al V8-ului din AMG-urile anilor 2008-2015. Odata cu trecerea cel de 4.0L s-a pierdut mult din farmecul motorului, indiferent ca era la relanti sau sus in turatii. In ziua de azi, AMG iti baga pe gat 4 cilindri electrificati care suna ca un aspirator lesinat. Iar de maine-poimaine, odata cu trecerea la electrice va fi ... liniste totala. Poate ca nu va fi rau, dar cu siguranta o sa lipseasca amprenta auditiva inconfundabila. De-asta zic, enjoy it while it lasts.

  • curcubitaceu progresist, joi, 22.08.2024 18:10

    bebelusi in flacari.... plamanasi putrezi.... trala la la lala....

  • Matei, vineri, 23.08.2024 16:33

    "Eu am obținut un consum mixt de aproximativ 20 de litri/100 km și chiar nu mi se pare mult. Singura problemă e că rezervorul are doar 70 de litri, iar asta înseamnă că o sa faci în jur de 300 de kilometri până la următoarea alimentare." Hehe, dar măcar alimentezi in 5 minute, dacă nu e coadă la benzinărie și ești masochist care merge 1000km intr-o zi. Într-o mașină gândită pentru placere, nu andurantă.

  • Andrei, luni, 26.08.2024 14:34

    Cand Mercedes incearca sa se apropie de Porsche. Si nu ii iese. Mi-au placut dintotdeauna modelele mai vechi, cred ca au gresit alegand aceasta cale.