Vizibilitate
Iată un capitol pe care Mercedes-Benz Clasa B trebuie să-l treacă cu coroniță. Un "tourer" de clasă compactă cu o suprafață vitrată generoasă și cu o poziție înaltă de conducere nu are cum să-i sperie nici măcar pe novici.
Oglinzile sunt bine proporționate, parbrizul are o suprafață mare, iar luneta n-o să-ți pună foarte multe probleme atunci când urmărești îndeaproape traficul din spate. Dacă totuși nu ești obișnuit cu dimensiunile mașinii, Mercedes-Benz vine cu o armată de senzori și cu o cameră pentru mersul cu spatele care să te scoată din necaz.
Montantul A o să te încurce în momentele tale de sportivitate, dar navigația care integrează realitatea augmentată promite să mai șteargă din acest gust amar atunci când aștepți la semafor sau te pregătești să virezi pe o stradă "ascunsă".
Ce înseamnă integrarea realității augmentate? Camera frontală integrată de nemți colaborează cu sistemul de navigație și afișează pe ecranul central indicațiile de drum împreună cu imaginea live a traseului. Cu 300 de metri înainte de o intersecție, camera frontală intră în acțiune, iar o săgeată îți indică banda pe care trebuie să te poziționezi. Imediat ce te-ai apropiat la mai puțin de 100 de metri de intersecție, o altă săgeată cu denumirea străzii pe care trebuie să mergi o să-ți apară în timp real pe ecranul central.
Monovolumele sunt in scadere evidenta ca si preferinte clienti / numar de comenzi.... Masina este insa frumoasa (cu un portbagaj nu foarte mare) ....sunt curios - cat este totusi GARDA LA SOL a modelului actual ?!