
Tinuta de drum
Mercedes-Benz Clasa G nu a excelat niciodată la acest capitol pentru că are un ruliu destul de pronunțat pe viraje, dar și un tangaj specific. Aceste caracteristici au fost preluate și de G-ul electric.
Sunt și câteva lucruri de apreciat: felul în care răspunde la comenzi, dar și modul în care suspensia filtrează denivelările din asfalt.
Clasa G se simte ca peștele în apă atunci când nu mai simte asfalt sub roți. Din păcate, timpul limitat pe care l-am avut alături de mașină nu ne-a permis să o testăm așa cum ne-am fi dorit în off-road. Chiar și așa, am observat că este foarte agilă și foarte controlabilă.
Unghiul de atac are 32 de grade, cel de degajare este de 30.7 grade, iar unghiul de rampă are 20.3 grade. Garda la sol măsoară 250 de milimetri. Mașina poate traversa vaduri cu o adâncime de maxim 850 de milimetri.
45-48 kwh consum? Enorm! Să dai 200.000 pe moftul ăsta trebuie să mai ai în garaj cel puțin un Rolls și un SF90 Spider.