Vizibilitate

4.5

Vizibilitatea nu este o problemă la bordul unui Clasa G, fie el și electric. Totuși, trebuie menționat că roata de rezervă montată pe hayon (în cazul versiunii electrice aici regăsești cablurile de încărcare) te încurcă puțin atunci când vrei să parchezi cu spatele.

Din fericire, ai o poziție de condus ridicată, astfel că poți să vezi tot ce te interesează. Ai la dispoziție și un sistem de camere video, inclusiv cu vedere la 360 de grade, pentru a te asigura că nu "dărâmi" ceva atunci când manevrezi mașina la viteze reduse.

  • ds, miercuri, 07.05.2025 14:20

    45-48 kwh consum? Enorm! Să dai 200.000 pe moftul ăsta trebuie să mai ai în garaj cel puțin un Rolls și un SF90 Spider.

  • Matei_cel_nou, miercuri, 07.05.2025 14:55

    Mașina asta trebuia testata în off-road, acolo strălucesc cele 4 motoare care ar trebui sa fie superioare oricărui sistem de diferențiale. Și cum se comporta cu cele 3 tone. Pe șosea nu prea interesează pe nimeni autonomia și ținuta de drum, e doar o mașină de fițe. Nu o ia nimeni ca sa facă sute de kilometri sau sa meargă în confort.

  • Marius, miercuri, 07.05.2025 15:19

    Ce pierdere de timp, energie și bani! De ce ai da bani pe varianta asta electivă?!

  • zarnesteanu, miercuri, 07.05.2025 15:28

    G Class sta foarte bine la greutate. Cadillac Escalade IQ are 4.1 tone. E drept ca si autonomia trece de 725 km. In rest, cine isi permite masini de banii astia nu se uita la ce poate si cum poate. 100% ca nu ies cu ele pe drumuri forestiere, sa manance din portbagaj.

  • tot Ghiorghi, miercuri, 07.05.2025 18:11

    Eu stiam ca e poreclit "Frigiderul"