Performante

5.0

Conform fișelor tehnice, modelul din Stuttgart este cel mai „dotat” sub capotă. Diferențele nu sunt uriașe, dar CLS 450 se ridică cu 27, respectiv 34 de cai putere peste competiție. Cât de mult poate să conteze?

Ei bine, CLS 450 este cel mai rapid model din această tripletă clasică germană. Accelerația de la 0 la 100 km/h durează 4.8 secunde, cu 0.3 secunde mai rapid decât BMW 840i xDrive cu 333 CP și cu 0.5 secunde mai rapid decât Audi A7 55 TFSI cu 340 CP.

La capătul puterilor, cum s-ar putea zice, adică în departamentul „viteză maximă”, toate cele trei nave spațiale se opresc la 250 km/h, conform înțelegerii parafate metaforic acum ceva timp de către nemți.

  • Joe, joi, 12.10.2023 10:31

    La cum arata interiorul, exteriorul m i se pare penibil de simplist... parca tot prima generatie imi place cel mai mult.

  • @Joe, joi, 12.10.2023 13:41

    eu n-as zice simplist, ci mai degraba de un lux curat, ca totusi e o masina complexa, sofisticata si supercalitativa. partea mai putin buna, pentru care a si picat in dizgratie, e forma, care nu o mai ajuta in contextul actual al preferintelor clientilor si care o fac si sa aiba de suferit mult la partea practica si la usurinta in utilizarea zilnica, mai ales raportat la dimensiunile exterioare mari.

  • CLS, joi, 12.10.2023 19:04

    Una din cele mai bune masini de pe piata. Fiecare generatie, la vremea ei, a fost top of the class.

  • Ghiorghi, joi, 12.10.2023 19:30

    Sunt curios sa vad acei tineri care au 95 000 EUR pt asa o masina, si mai ales cati sunt la numar

  • Trilulilu, vineri, 13.10.2023 05:10

    Prima generație a fost și este cea mai frumoasă de departe. Actualizările ulterioare n-au adus absolut nimic caracterului, ba din contră