Siguranta
Mercedes-Benz GLA a ajuns pe bancul de testare al celor de la EuroNCAP și a primit cinci stele. Folosirea aceleiași platforme cu cea a Clasei A ne garantează un comportament exemplar. GLA a primit un rating de 96% pentru protecția pasagerilor adulți, 90% pentru protecția pasagerilor copii și 79% pentru protecția pietonilor. Sistemele de protecție active au primit și ele un rating de 75%.
De altfel, crossover-ul vine cu o mulțime de sisteme de siguranță, capabile să te țină departe de probleme. Printre ele se numără frânarea automată în situații de urgență cu posibilitatea detectării bicicliștilor și pietonilor, sprijin pentru manevrele de evitare a pietonilor, monitorizarea unghiului mort și păstrarea benzii de mers.
Aceste două funcții sunt disponibile și cu un sistem care frânează roțile din exterior atunci când depășești banda sau când schimbi direcția și din spate se apropie un alt vehicul. Împreună cu un pilot automat adaptiv, toate aceste sisteme pot garanta o rulare semi-autonomă pentru Mercedes-Benz GLA.
Putina documentare n-ar strica... GLA 250e nu are suspensie independenta pe spate nici macar ca optiune. Vine cu bara de torsiune. Iar la capitolul consum, sigur nu ati incurcat pe cel din oras cu cel de autostrada? In conditiile in care bateria e descarcata, in oras ar trebui sa consume undeva pe la 9-10 l /100km in timp ce pe autostrada nu ar trebui sa depaseasca 6 - 6,5 l /100km, considerand un stil de mers normal dar si un trafic normal .